Sniglå Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Og hva er raskest? Tog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 I følge Via Michelin tar det 1 time og 41 minutter langs den raskeste ruten med bil. Mener å huske vi brukte noe lenger tid da jeg var med og kjørte mellom de to byene (men en gjennomsnittsnordmann holder kanskje ikke samme tempo på autobahn som en gjennomsnittstysker?) Med tog vet jeg ikke. Kanskje du klarer å finne en togtabell på nett. (Jeg prøvde, men kom bare til DB sin nettside og der klarte jeg ikke få ut noen fornuftige avgangs- og ankomsttider). Tog tar jo normalt kortere tid enn bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicante Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 Hamburg - Hannover tar i følge Deutsche Bahn 1time 14 min med ICE og 1 time 28 min med IC. Dette er direktetog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 I følge Via Michelin tar det 1 time og 41 minutter langs den raskeste ruten med bil. Mener å huske vi brukte noe lenger tid da jeg var med og kjørte mellom de to byene (men en gjennomsnittsnordmann holder kanskje ikke samme tempo på autobahn som en gjennomsnittstysker?) ← Via Michelin regner med en maksfart på 100 kmh. På strekningen mellom Hannover og Hamburg er motorveien bra - og du kan om du ønsker kjøre behagelig i 160 kmh(kjørte der sist uke). Altså kan du potensielt kjøre strekningen på cirka en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 28. august 2006 okai! Takk for hjelpen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå