honey21 Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Huff, jeg kjøpte to kuponger med lotto i dag, men vant ingenting! Jeg skulle ønske jeg kunne ha vunnet mange millioner til å kjøpe meg et hus fordi akkurat nå bor jeg hjemme med foreldrene mine. Ikke får jeg lån fordi jeg er student uten fast jobb. Jeg vil heller ikke leie fordi det er så utrolig dyrt i Oslo. Ikke får jeg tildelt studenthybel selv om jeg søkte på dette i mars. Jeg blir gal av å bo hjemme og jeg skulle ønske jeg kunne kjøpe noe for meg selv Hvordan kan jeg vinne i lotto????? (Neida, jeg ikke spilleavhengig - spiller lotto omtrent en gang i året)
Orthia Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Jeg er også dritsur for at ikke vant 18 mill idag
LilleBille Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Jeg vant heller ikke - så vi er hvertfall flere.
Cr@sh Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Hvordan kan jeg vinne i lotto????? (Neida, jeg ikke spilleavhengig - spiller lotto omtrent en gang i året) ← Tro neppe du vinner i lotto om du leverer kupong en gang i året i hvert fall...
LilleBille Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 (endret) treg dobbeltposting .. men det ble ikke mer gevinst av det gitt... Endret 26. august 2006 av LilleBille
Kaffeavtalen Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 Har neppe vunnet jeg heller, siden jeg fortsatt ikke har fått telefon fra Hamar.
L@dy Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Har neppe vunnet jeg heller, siden jeg fortsatt ikke har fått telefon fra Hamar. ← Jeg har heller ikke fått noen telefon fra Hamar!
Gjest Huldali Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 Bestemor fikk telefon fra Hamar, de fortalte henne at hun hadde vunnet 4 millioner i lotto! Problemet var bare at hun faktisk ikke hadde spilt lotto.. Så hun sa til mannen i telefonen at hun ikke hadde spilt lotto denne uka, så hun kunne vel ikke ha vunnet? Da ble det tyst i andre enden gitt, det hele viste seg å være en spøk fra en dum, dum mann. Bestemor tok det jo veldig pent, men hvis det hadde vært meg (og jeg hadde spilt i lotto den uka) hadde jeg grått av sinne og av skuffelse når jeg fant ut at det var tull! Slemt gjort.. Hvordan vinne i lotto ja, tror det beste er å spille hver eneste uke. Eller prøve å bestikke tippedame på tv eller fikse den maskinen som trekker ut kulene
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #10 Skrevet 27. august 2006 Bestemor fikk telefon fra Hamar, de fortalte henne at hun hadde vunnet 4 millioner i lotto! Problemet var bare at hun faktisk ikke hadde spilt lotto.. Så hun sa til mannen i telefonen at hun ikke hadde spilt lotto denne uka, så hun kunne vel ikke ha vunnet? Da ble det tyst i andre enden gitt, det hele viste seg å være en spøk fra en dum, dum mann. Bestemor tok det jo veldig pent, men hvis det hadde vært meg (og jeg hadde spilt i lotto den uka) hadde jeg grått av sinne og av skuffelse når jeg fant ut at det var tull! Slemt gjort.. ← Ja det var slemt det!
Gjest 235 Skrevet 27. august 2006 #11 Skrevet 27. august 2006 Jeg glemte å spille Det glemmer jeg hver gang, riktignok, men likevel...
L@dy Skrevet 27. august 2006 #12 Skrevet 27. august 2006 Forresten, JEG vant i lotto! Juhu! Hele 50 kroner, dekket nesten utgiftene med å spille... Og forferdelig stygt å ringe til noen å si de har vunnet. Jeg for min del hadde nok vært helt overbevist om at det hadde vært tull om de hadde ringt fra Hamar og sagt jeg hadde vunnet. Men det KAN jo foråsake hjerteslag og all verden med å få DEN telefonsamtalen, verfall om det bare var tull.
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #13 Skrevet 27. august 2006 Det er mye morsommere å spille uregistrert, for da ligger spenningen der helt til neste gang jeg karrer meg på butikken etter ny lottolapp...
Gjest Gjest1 Skrevet 27. august 2006 #14 Skrevet 27. august 2006 slemt å lure folk ja, men har man ikke spilt Lotto vinner man ikke i Lotto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå