Hu i Svingen Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Har fått en pakke derfra nå (2 uker siden), men det fulgte ikke med faktura, bare bytteskjema. Har heller ikke fått faktura i posten. Har fått godkjent konto der. Når jeg ser på "mine sider" står det at første forfall er 16. august (altså forfalt). Jeg finner ingen info om akkurat dette på sidene deres, og lurer på hvordan jeg får betalt regningen min (som jeg ikke har fått)? Det er ikke noe kontonummer i informasjonen fra dem heller. :klø: Hjelp!
Fashion.Faux.Pas Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 ... kanskje du skal ta kontakt med laredoute?
Windy Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Jeg fikk fakturaen et par uker etter pakken, men hadde absolutt kontaktet la redoute så fort som mulig siden din ser ut til å ha forfalt allerede. Hadde ikke vært interessert i å måtte betale noe purregebyr om jeg var deg!
Hu i Svingen Skrevet 26. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2006 ... kanskje du skal ta kontakt med laredoute? ← Ja, jeg har så klar gjort det. Men det skader ikke å få noen råd og erfaringer med på veien. Har du noen?
Hu i Svingen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Ingen som har konto hos La Redoute som kan svare på hvordan det fungrer?
Karamba Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Jeg har konto hos La Redoute. Man pleier å få faktura i posten noen uker etter at man har mottatt varen. Det kan jo være at din har kommet bort i posten. Vil også råde deg til å ta kontakt med dem....
Hu i Svingen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2006 Takk for svar. Har ikke fått respons på mail fra LR enda, men det er ikke så lenge siden jeg fikk pakken (2 uker +) så da er sikkert faktura på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå