Gjest Smiletrollet Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Jeg vurderer å reise på opplevelsesreise i Argentina og Brasil i ca 1 måned..har budsjett på ca 20 000 utenom flyturen. Elsker å møte nye mennesker, ha spennende opplevelser og lære nye ting. Vil gjerne styre unna de verste turistmaskinene. Hva anbefaler du å oppleve?
Smørblomsten Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Jeg var der i 2001 i en mnd med min samboer. Reiste mye rundt. Startet i Brasil: Rio de Janeiro - Salvador - Fortaleza - Manaus/Amazonas - Brasilia - Foz do Iguazo (glemt skrivemåte) - Argentina: Buenos Aires. Drar gjerne tilbake! Snakket lite engelsk i Brasil, så det var greit å ha litt spansk-kunnskaper siden portugisisk ikke er SÅÅ ulikt Var der i november mnd - perfekt temperatur Amazonas var fantastisk og der BØR man ofre minst 2-3 dgr inni jungelen/bo der.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Og Chile! Dra til Chile også.. Nord Chile.. Iquique, San Pedro de Atacama etc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå