Hu i Svingen Skrevet 28. august 2006 #41 Skrevet 28. august 2006 Jeg har sansen for baller. Det kuleste med dem er hvordan de beveger på seg i pungen når mannen sover. Det er show!
K.A. Skrevet 28. august 2006 #42 Skrevet 28. august 2006 Ballene er sensitive som som ei overarbeidet alenemor som har pms. Det er best og bare la de være i fred. ← Vrøvel og vås. Det er ikke lett å være så misforstått som ballene er. De trenger kos.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #43 Skrevet 28. august 2006 Baller er helt greit det og de må jo vies litt ekstra oppmerksomhet de også Min mann blir helt i en annen verden når jeg knar ballene hans like før han kommer. Han liker også når jeg suger og slikker de, men jeg skulle ønske han kunne barbere de. Ikke veldig behagelig med veldig hårete baller. Men, ingen barberhøvel får visst komme i nærheten Kult med baller, stor underholdningsverdi og et hjelpemiddel til å vite om orgasmen nærmer seg. Bare til å sjekke ballene, så kan jeg få opp/ned tempoet alt ettersom det passer meg. Det tok en stund før han forsto hvorfor jeg alltid visste når han var nærmest orgasme.......
Trampe Skrevet 28. august 2006 #44 Skrevet 28. august 2006 Jeg har sansen for baller. Det kuleste med dem er hvordan de beveger på seg i pungen når mannen sover. Det er show! ← Gjør de? Det må jeg sjekke ut...
PoolBoy Skrevet 28. august 2006 #46 Skrevet 28. august 2006 Når mannen tar kvinnen bakfra, og lar ballene klaske mot hennes kjønn, elsker hun dem
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #47 Skrevet 28. august 2006 Når mannen tar kvinnen bakfra, og lar ballene klaske mot hennes kjønn, elsker hun dem ← Noen som skryter på seg store baller Har vel son gjennomsnitts utstyr og har aldrig hatt det "problemet" kan ikke helt se hvordan det er mulig
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2006 #48 Skrevet 28. august 2006 Noen som skryter på seg store baller Har vel son gjennomsnitts utstyr og har aldrig hatt det "problemet" kan ikke helt se hvordan det er mulig ← Det er mulig.
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #49 Skrevet 28. august 2006 Noen som skryter på seg store baller Har vel son gjennomsnitts utstyr og har aldrig hatt det "problemet" kan ikke helt se hvordan det er mulig ← Å joda, fullt mulig.
Gjest Hilde79 Skrevet 28. august 2006 #50 Skrevet 28. august 2006 (endret) Noen som skryter på seg store baller Har vel son gjennomsnitts utstyr og har aldrig hatt det "problemet" kan ikke helt se hvordan det er mulig ← Det skal da ikke sååå forbaska stort utstyr til før det skjer...???? Det er ikke akkurat snakk om så store avstander der nede hos oss damer...... Endret 28. august 2006 av Hilde79
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 30. august 2006 #51 Skrevet 30. august 2006 baller må han ha, de skal dyrkes og pleies med omsorg slik at resten vokser og gror... baller er ikke usexy, det som er usexy er tanken på en mann uten baller...
Gjest Snuske Skrevet 30. august 2006 #52 Skrevet 30. august 2006 Synest baller er sexy jeg, og så er dem så gode å kose med
Gjest Tigerjente Skrevet 1. september 2006 #54 Skrevet 1. september 2006 (endret) *** Endret 12. februar 2009 av Tigerjente
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå