K.A. Skrevet 26. august 2006 #21 Skrevet 26. august 2006 Vankslie å forklare, men noen ganger klemmer han de og det er ekkelt. ← Hvorfor klemmer han dem? Som ledd i seksuell selvtilfredsstillelse eller bare klør han? Selv synes jeg en del jenter ikke er flinke nok til å vie ballene oppmerksomhet. De er som kjent meget ømfintlige, men steder som lett gjør vondt kan også lett gjøre godt. Jeg ble veldig, veldig glad når dama ville jeg skulle barbere ballene, fordi dette viste at hun faktisk hadde en balle-preferanse, pluss at hun hadde lyst til å slikke og suge dem. Selvfølgelig etterkom jeg hennes ønske. (Den samme jenta ønsket også at jeg skulle barbere meg under armene, men det får da være grenser )
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #22 Skrevet 26. august 2006 Ballene er nå en gang der.. Dessuten er det morsomt å tulle med ballene. Ballene er tullete. hvis jeg hadde hatt baller ville jeg ikke gjort annet enn å sitte å dra i dem og tulle med dem.
Gjest Naria Skrevet 26. august 2006 #23 Skrevet 26. august 2006 De er langt i fra pene, men det er ikke akkurat penis heller. Men de plager meg på ingen måte ikke.
Gjest hj Skrevet 26. august 2006 #24 Skrevet 26. august 2006 Jeg er en mann på 26 som har en helt normal kropp, normalt utseende og normalt underliv. Det som er litt unormalt med meg er at jeg synes ballene mine, og baller generellt, er den mest usexy kroppsdelen på en mannekropp. Hva syns jenter om baller, er de sexy eller bare i veien?? ← jeg synes heller ikke de er usexye kjæresten min presser ballene opp mot tissen så den ser ut som en mus.. ører og nesen, bruker å tulle med å tegne på øyne å sende bilde inn til FHM
Gjest beekeeper Skrevet 27. august 2006 #25 Skrevet 27. august 2006 jeg synes heller ikke de er usexye kjæresten min presser ballene opp mot tissen så den ser ut som en mus.. ører og nesen, bruker å tulle med å tegne på øyne å sende bilde inn til FHM ← dagens!
Brunhilde Skrevet 27. august 2006 #26 Skrevet 27. august 2006 De er langt i fra pene, men det er ikke akkurat penis heller. Men de plager meg på ingen måte ikke. ← Mener du virkelig dette? Jeg syns da ballene kan være flotte (penis også), dessuten er de gode å kose med!
Gjest Naria Skrevet 27. august 2006 #27 Skrevet 27. august 2006 Mener du virkelig dette? Jeg syns da ballene kan være flotte (penis også), dessuten er de gode å kose med! ← Ja det mener jeg. Selv om jeg synes hverken penis eller testikler er noen fryd for øyet, liker jeg veldig godt å kose med de.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. august 2006 #28 Skrevet 27. august 2006 Hvorfor klemmer han dem? Som ledd i seksuell selvtilfredsstillelse eller bare klør han? ← Tror ikke det er noen spesiell grunn i det hele tatt. Så vidt jeg vet så gjør han det ikke ofte. Har bare sett det et par ganger.
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. august 2006 #30 Skrevet 27. august 2006 Mener du virkelig dette? Jeg syns da ballene kan være flotte (penis også), dessuten er de gode å kose med! ← Og utrolig godt å bli kost med, mine er vel omtrent det mest følsomme punktet på kroppen. Hun som koser med dem hevder at de er både store, sexy og deilige og mer skal det ikke til før den naive eieren føler seg som Kongen. På haugen
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #31 Skrevet 27. august 2006 Og utrolig godt å bli kost med, mine er vel omtrent det mest følsomme punktet på kroppen. Hun som koser med dem hevder at de er både store, sexy og deilige og mer skal det ikke til før den naive eieren føler seg som Kongen. På haugen ← Ja, dere er noen enkle sjeler! Men er det meningen at de skal være så store som mulig? Det har ikke jeg fått med meg, det viktiigste for meg er at de ikke er lange, som en annen skrev lengre opp.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #32 Skrevet 27. august 2006 Jeg synes baller er fine, og jeg liker å kose med dem
Laini Skrevet 27. august 2006 #33 Skrevet 27. august 2006 Har vel aldri gispet av fryd ved synet av et par baller, og aldri blitt tent kun ved tanken av dem sånn sett. Egentlig ikke tenkt så mye over det. Men når jeg tenker meg om så er iallefall ballene til mannen min alt annet enn usexy og i veien, det er flott mandoms tegn på ligne med penis Å vite at det er et enormt erogent sted er pirrende når vi har sex, deilig å vite at det er et sted man kan gi litt ekstra oppmerksomhet for å få ham skikkelig tent. Så et stort JA til at baller er pent, mandig og sexy! Det blir konlusjonen
Trampe Skrevet 27. august 2006 #35 Skrevet 27. august 2006 Jeg liker baller ...men mannen min liker ikke baller, så jeg får ikke kose med dem... det er litt synd, menmen. Han kan vel ikke noe for det.
Donnie Darko Skrevet 27. august 2006 #36 Skrevet 27. august 2006 og de fleste liker jo åbli kost med der også, gjør dere ikke?? ← nei.
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2006 #37 Skrevet 27. august 2006 Gjør du ikke deeet? ;) gjør du ikke?
Donnie Darko Skrevet 27. august 2006 #38 Skrevet 27. august 2006 Gjør du ikke deeet? ;) gjør du ikke? ← Nei. Gjør nok ikke det.
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2006 #39 Skrevet 27. august 2006 Gjørt du ikke det? For jeg er på KG og
Donnie Darko Skrevet 27. august 2006 #40 Skrevet 27. august 2006 Gjørt du ikke det? For jeg er på KG og ← Ballene er sensitive som som ei overarbeidet alenemor som har pms. Det er best og bare la de være i fred.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå