Gå til innhold

Baller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 26 som har en helt normal kropp, normalt utseende og normalt underliv. Det som er litt unormalt med meg er at jeg synes ballene mine, og baller generellt, er den mest usexy kroppsdelen på en mannekropp. Hva syns jenter om baller, er de sexy eller bare i veien??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En penis hadde sett like dum ut uten baller, som Peter Griffin hadde sett ut uten sine baller under munnen.

MAO; De skal være der. Ikke stress med det. De er ikke sexy. Det er heller ikke neser, men tenk hvordan det hadde sett ut uten.

Gjest Gjest_d'Arc_*
Skrevet

Jeg synes ikke baller er sexy. Men det er gøy for eksen min kunne brette hele pungen over penis så alt så ut som en svulst >;-D

Håper dette hjalp ;)

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Jeg synes ikke ballene er usexye, tvert imot. og de er ikke i veien. Nå vet jeg ikke hvordan dere menn føler det da, om de er i veien osv. Og alle menn har da forskjellig utseende på balelne osv. Men har aldri tenkt tanken over atd et er noe stygt eller ekkelt over det. De hører jo med resten av utsryret!! og de fleste liker jo åbli kost med der også, gjør dere ikke?? ;)

Skrevet
Jeg synes ikke baller er sexy. Men det er gøy for eksen min kunne brette hele pungen over penis så alt så ut som en svulst >;-D

Håper dette hjalp ;)

:legrine::legrine::legrine:

Skrevet
De hører jo med resten av utsryret!! og de fleste liker jo åbli kost med der også, gjør dere ikke?? ;)

De hører med! Jeg har barbert både baller og mer. Er helt glatt. Liker veldig å bli tatt på av dama mi, gir en helt annen følelse enn med hår. Jeg er helt sikker på at hun synes ballene mine er sexy! Man kan gjøre dem det!!

Skrevet

Jeg liker baller. Jeg savner baller. Eksen min hadde baller. Jeg savner ikke eksen min, men jeg savner ballene. (Og pikken, men det var ikke det du spurte om) Baller er godt å kose med.

Gjest Hilde79
Skrevet

Håper dette hjalp ;)

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Baller er ok så lenge de ikke henger langt ned mellom lårene! Hengeballer er æsj!

Gjest Bellatrix
Skrevet
En penis hadde sett like dum ut uten baller, som Peter Griffin hadde sett ut uten sine baller under munnen.

MAO; De skal være der. Ikke stress med det. De er ikke sexy. Det er heller ikke neser, men tenk hvordan det hadde sett ut uten.

Enig. Samtidig er de litt rare og det er ekkelt når mannen på en måter skviser dem så de ser ut som, tja en svulst?

Skrevet
Enig. Samtidig er de litt rare og det er ekkelt når mannen på en måter skviser dem så de ser ut som, tja en svulst?

Den var ikke stygg altså :(

Gjest Bellatrix
Skrevet
Den var ikke stygg altså :(

Jeg synes det er ekkelt når mannen skviser ballene. Hva du synes om hva eksen gjorde kan ikke jeg si noe om.

Skrevet
Baller er ok så lenge de ikke henger langt ned mellom lårene! Hengeballer er æsj!

De henger høyt eller lavt alt etter hvilket humør de er i. Spesielt når mannen er meget opphisset og ikke langt unna orgasme, vil ballene trekkes opp.

Skrevet (endret)
De henger høyt eller lavt alt etter hvilket humør de er i. Spesielt når mannen er meget opphisset og ikke langt unna orgasme, vil ballene trekkes opp.

Og om det er varmt eller kaldt :ler:

Varme= hengeballer

Kulde= knudreballer

Endret av Tibeke
Skrevet

:klø:

Hva mener du egentlig her?

Gjest Bellatrix
Skrevet
:klø:

Hva mener du egentlig her?

Vankslie å forklare, men noen ganger klemmer han de og det er ekkelt.

Skrevet
Og om det er varmt eller kaldt :ler:

Varme= hengeballer

Kulde= knudreballer

Jupp. Mannens utstyr er egentlig som folk flest, og vegrer seg for å komme ut i kulda. :kgblunk:

Skrevet
Jupp. Mannens utstyr er egentlig som folk flest, og vegrer seg for å komme ut i kulda. :kgblunk:

Jepp :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...