Gjest HP-nerdinnen Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 selvfølgelig alle vi fikk gave/blomster og telegram fra... alle som hjalp til på et vis, men som ikke sendte gave... men skal ¤blomster dekoratør ¤frisør ¤brudesallong ¤catering ¤baker ¤prest osv... ha takke kort også???
Gjest Madam Felle Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Vi ga takkekort til de vi fikk gave av, og vennene våre som hjalp til i bryllupet. ¤blomster dekoratør ga vi ikke takkekort til ¤frisør ga vi takkekort til, for vi fikk gave av henne ¤brudesallong ga vi ikke gave til ¤baker ga vi ikke takkekort til ¤prest ga vi takkekort til, for han laget seremonien veldig personlig. osv... Så de vi betalte, fikk ikke takkekort. Skulle jo bare mangle at de gjorde jobben sin, for det er tross alt jobben deres å hjelpe til. Og som sagt, de fikk jo betalt og det syns jeg er takk nok. Tror heller ikke de bryr seg så mye om takkekortene, for det blir vel sånn et i mengden opplegg.
Gjest 235 Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Vi ga takkekort til de vi fikk gave av, og vennene våre som hjalp til i bryllupet. ¤blomster dekoratør ga vi ikke takkekort til ¤frisør ga vi takkekort til, for vi fikk gave av henne ¤brudesallong ga vi ikke gave til ¤baker ga vi ikke takkekort til ¤prest ga vi takkekort til, for han laget seremonien veldig personlig. osv... Så de vi betalte, fikk ikke takkekort. Skulle jo bare mangle at de gjorde jobben sin, for det er tross alt jobben deres å hjelpe til. Og som sagt, de fikk jo betalt og det syns jeg er takk nok. Tror heller ikke de bryr seg så mye om takkekortene, for det blir vel sånn et i mengden opplegg. ← Vi blir veldig glade for takkekort i butikken vår (blomster). Vi henger opp alle. Fint å vise kommende bruder for inspirasjon også.
Lassie Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 (endret) I tillegg til de vi fikk gave og sånt av, så ga vi til: * blomsterbutikken * frisøren (venninne, fikk gave også, så det ble i sammen) * sminkøren * presten * restauranten vi hadde middagen på * bryllupsnatt-hotellet (fikk knall service der) * brudesalongene vi brukte (god service) * fotografen Rett og slett de vi følte hadde gitt oss god hjelp og sørget for at vi ifkk en drømmedag Endret 26. august 2006 av Lassie
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Vi ga til min frisør, de som lagde buketen og der hvor han leide smoking/sydde inn kjolen min. Fotografen fikk vi gave av - men hadde gitt takkekort uansett tror jeg. Tror ikke d er vanlig å gi til prest, de som lager mat etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå