Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har seg sånn at det nå er på tide å hilse på typen min sine foreldre, søsken og venner.Vi bor litt langt far hverandre så det ar ikke vært mulig før nå og jeg har alltid sneket meg unna.

Nå i kveld skal jeg treffe de for første gang å jer er så nervøs. Blir dårlig i magen og begynner å svette i hendene.

Prøver å si til meg selv at det er da bare foreldrene hans og ikke noe issue, men klarer ikke å la vær å tenke, "hva om de ikke liker meg.."

Har alltid hatt problem med rødming når jeg sitter en plass og alle har øynene rettet mot meg,og denne siden av meg vet ikke typen min om...

Uff jeg blir så nervøs. Er nesten sånn at jeg har lyst å dumpe han bare for å slippe...

hvordan kan jeg gjøre ett godt inntrykk???

:grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær deg selv så går det bra, er det første gang du gjør noe sånt ? da er det helt naturlig å være nervøs : ) Hvor gammel er du ?

Skrevet

Bare vær deg selv! Det kommer til å gå fint. Jeg husker enda da jeg skulle treffe min samboers familie for første gang. Vi hadde ikke vært sammen så lenge og vi kjørte til hjembyen hans på sørvestlandet (vi bor i Oslo). Alle tanter, søskenbarn og andre medlemmer av slekta kom for å hilse på. Det ble mange nye ansikter den uken, men de var alle så hyggelige og koselige. De er ikke der for å pirke på deg, men for å bli kjent med deg. Ikke vær redd for å fortelle kjæresten din at du er nervøs, han er sikkert like nervøs for å treffe din familie. Det tar nok ikke mange minuttene før den verste nervøsiteten er over og dere alle kan prate sammen og ha det hyggelig.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg var kjempenervøs første gangen jeg også. Ikke i forhold til vennene, men mest i forhold til moren hans. Heldigvis tok hun imot meg med åpne armer, og hun har senere fortalt at hun var like nervøs som jeg var :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er helt naturlig å være nervøs før man skal møte foreldrene til partneren, men jeg tror det som regel går bra. For min del gikk det i hvert fall veldig bra og jeg har et veldig godt forhold til svigerfamilien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...