Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Jeg vil gjerne kjøpe noen DVDer over nett, men finner ingen gode norske nettbutikker.. Noen som vet om noen, med bredt utvalg og greie priser?

Tenker på å kjøpe fra amazon.co.uk, altså få de sent fra England. Men må jeg da evnetuelt betale noe ekstra i toll? Det er snakk om 2-3 DVDer som blir sent sammen, til ca 2-300kr med frakt. Jeg har kjøpt der før, og ikke betalt toll, men hører så mye rart fra andre som kjøper ting fra utlandet.

Hvis å kjøpe fra utlandet ikke er noe problem, kan dere anbefalle andre utenlandske sider som er bedre/billigere/bedre utvalg?

Og når jeg først er inne på det, noen som vet noen norske nettbutikker jeg kan kjøpe plakater? (tenker med film/tv/musikk motiv)

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må betale moms på alt over 200 kroner. Hvis du skal bestille fra utlandet, lønner det seg å holde seg under denne grensen.

Jeg kan anbefale www.play.com. Det er riktignok ikke et norsk nettsted, men det er mye billig der og de sender varene separat (altså, om du bestiller 3 dvd'er samtidig blir de sendt i hver sin pakke. Da trenger du kun å passe på at hver av dvd'ene koster under 200 norske kroner). De har også gratis frakt!

Av norske nettsteder vet jeg kun om www.platekompaniet.no og www.dvdon.com. Jeg har ikke handlet fra noen av disse stedene selv.

Plakater har de f.eks på www.allposters.com. Heller ikke et norsk nettsted, men de har godt utvalg.

Skrevet

Vi har brukt amazon.com flere ganger og de er bra. Ellers handlet endel dvd + spill på ebay.

www.dvdhuset.no har også endel filmer.

Skrevet

Jeg bruker cdon.com til tv-serier og slikt som kommer over tollgrensa hvis jeg skulle bestilt fra utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...