Sniglå Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Eller kan en bare møte opp i skranken på den aktuelle flyplassen og si at en vil leie bil?
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Tror man kan det, men da er det ikke garantert at de har noe inne akkurat da. jeg fikk leiebil med en gang da jeg hadde kræsjet min bil. Så det går iallefall hos Avis....
Sniglå Skrevet 26. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2006 Okei, kanskje det er lurt å booke på forhånd, sånn at jeg ikke risikerer at det eneste de har inne er enn Merse til 500 euro
Cata Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Dessuten kommer det litt an på når du lander om det er bemannet i uteleiskranken eller ei. På en del mindre flyplasser innenlands så er det gjerne ikke bemannning i skranken utover vanlig arbeidstid hvis de ikke vet at noen skal hente en bil. Det står selvsagt et telefonnummer som man kan ringe, men det er greiest hvis man har bestilt på forhånd. Vet ikke om det samme gjelder utenlands.
Sniglå Skrevet 26. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2006 Okei. Det er Hannover i Tyskland jeg kanskje skal til, midt på dagen og på en lørdag. Så det er nok folk i skranken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå