Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Kanskje noen som vet mer enn meg, eller som kanksje til og med har erfaring rundt dette??? Jeg , jente i midten av 20åra, med helsefagliig bakgrunn samt mye paksis og egeninteresser for kosthold/tilskudd og ernæring, har funnet ut akkurat hvordan jeg øsnker satse.. Skal nå i tillegg begynne med homeopati og alternative behandlings metoder - utdannelse. Ser drømmemålet mitt der i det fjerne, men må bare våge ta den sjansen. Våge satse!!! Tror det er mye enklere for gutta dette her. Å bare skulle kaste seg uti noe uten fallskjerm, om dere forstår? jeg må liksom ha så mye mer trygghet jeg... Men, saken er. ( får se om jeg klarer formulere meg riktig her) Jeg ønsker begynne med produkt salg, selvstendig, men i tilknytning til et firma jeg har kontakter innenfor. Tanken er å i framtiden kunne benytte disse produktene i egen praksis som terapaut. Planen er i første omgang å gjøre folk oppmerksom på "mine" produkter gjennom demonstrasjons stand. Tenkte søke dispensjasjon om dette på et kjøpesenter. Det jeg i denne forbindelse lurer på er : hvem skal jeg kontakte for å få tillatelse til dette??? kjøpesenteret eller noen andre? Blir takknemlig for svar Også å høre fra andre som har våget starte selvstendig med noe de har tro på og brenner for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå