Gå til innhold

hvordan ta første skritt?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kanskje noen som vet mer enn meg, eller som kanksje til og med har erfaring rundt dette???

Jeg , jente i midten av 20åra, med helsefagliig bakgrunn samt mye paksis og egeninteresser for kosthold/tilskudd og ernæring, har funnet ut akkurat hvordan jeg øsnker satse..

Skal nå i tillegg begynne med homeopati og alternative behandlings metoder - utdannelse.

Ser drømmemålet mitt der i det fjerne, men må bare våge ta den sjansen. Våge satse!!!

Tror det er mye enklere for gutta dette her. Å bare skulle kaste seg uti noe uten fallskjerm, om dere forstår? jeg må liksom ha så mye mer trygghet jeg...

Men, saken er. ( får se om jeg klarer formulere meg riktig her) ;)

Jeg ønsker begynne med produkt salg, selvstendig, men i tilknytning til et firma jeg har kontakter innenfor. Tanken er å i framtiden kunne benytte disse produktene i egen praksis som terapaut.

Planen er i første omgang å gjøre folk oppmerksom på "mine" produkter gjennom demonstrasjons stand. Tenkte søke dispensjasjon om dette på et kjøpesenter. Det jeg i denne forbindelse lurer på er : hvem skal jeg kontakte for å få tillatelse til dette??? kjøpesenteret eller noen andre?

Blir takknemlig for svar :) Også å høre fra andre som har våget starte selvstendig med noe de har tro på og brenner for.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...