Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva du og din partner snakker om. Føler at jeg ikke har så mange samtaletemaer, og er redd for å være kjedelig. Hva kan man snakke om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Krigen i midtøsten

- CNN nyhetene

- Analyse av de siste børsnoteringene og aksjer

- Kultur og kunst

- Reiser og ulike lands kulturer

- Markedsstrategier

- Mat

- Drikke

- Eksistensielle livsspørsmål

- Hverdagen

- Bedrifter

- Norsk media

- TV-programmer

- Humor

Skrevet

Vi snakker mye om felles venner, familie, skole, jobb, historie, hendelser i verden, musikk, filmer, drømmer, og alle hverdagslige ting vi opplever fra dag til dag. :)

Skrevet

Kan jo snakke om alt mulig som interesserer. Det er bare fantasien som kan sette grenser for det (eller kanskje ikke det en gang).

Skrevet
dopapir

Må være kjedelig og lite stimulerende å ikke ha annet å snakke om en praktiske gjøremål, barna, dopapir og Jif. :overrasket:

Skrevet

Vi snakker om alt mellom himmel og jord, alt fra helt enkle hverdagslige ting til dype, seriøse samtaler. Men jeg synes ikke man kan tvinge fram gode samtaler. Man kan ikke bare sette seg ned og si "nå skal vi prate litt" og ta fram en liste over emner. De gode samtalene kommer av seg selv. Men kanskje du kan hjelpe litt ved å spørre ham om noe du lurer på? Om hva han synes om et eller annet viktig, så kanskje det utvikler seg derfra?

Skrevet

Vi snakker om humor, sex, venner, familie, religion, opplevelser, musikk, fremtid +.

Skrevet

Forskjellen på nære relasjoner og litt fjærnere relasjoner er for meg at jeg kan si akkurat det som faller meg inn, og snakke om akkurat det jeg tenker på der og da. Uten å tenke på om tema er interessant nok, politisk korrekt eller morsomt. Med mennesker jeg ikke står så nære kan jeg og sitte og pønske ut passende samtaletema. Så snakk om det som opptar deg du :)

Skrevet

Vi snakker også om det som faller oss inn akkurat der og da!

Tenker vel aldri over at nå skal vi prate om ditt og datt!

Vi prater om familie, venner, barn, biler, sex, mat, dyr, verdensproblemer, fag, jordbær, gamle skoleklasser, ting fra barndommen, feriesteder, favoritt-iser, nyheter, sport.. rett og slett alt mulig!! :hjerter_rundt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...