Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Ser emnet under "fæl dag på jobb" - tenkte legge dette inn der - først- men nå heller bestemt meg for å lage mitt eget lille innlegg .. for dagen er ikke SÅ fæl .. bare kaotisk. Etter mye om og men, endte jeg opp med å måtte jobbe idag.Hadde andre planer i går. Skulle på en konferanse kl. 13. En som er svært viktig for mine videre karriere muligheter. skulle være hjemme med min datter til tolv og så skulle hun overleveres til min mor og være der tre fire timer før jeg skulle komme opp og være litt mamma igjen.. Det var en kollega som egentlig skulle steppe inn her på jobb i dag., hadde lovet, men så i går kveld så ble det ett eller annet kluss og hørte ikke mer fra henne , fikk ikke kontakt så her sitter da jeg..Til tross for ikke samboer som skal med fotballen, problemer med å skaffe barnepass og oppå alt : jeg skulle egentlig vært på konferansen. Den skulle "hjelpe meg" komme videre "opp og fram" her i verden..Slutter nemlig i nåværende jobb og trenger litt impulser for å komme videre. Har jo en datter å forsørge! og interesser å ivare ta... Uff... Så måtte være på jobb ti. Våkener 09:15. En time forsent!!!.. min lille prinsesse inn i fleecejakka og rett i bilen. setter på barnemusikk .. hun er i allefall stille.. Min samboer skulle alt vært avgårde med fotballaget,spiller i toppdiv. og om han ikke stiller opp går det veldig utover han.. men nå skal han kjøre med oss først.. bare stress..Dress og skjorter, bluser osv blander seg med fotball sko og treningstøy. Alt flyr gjennom stua... til tross for at jeg går glipp av konferansen, så skal i allefall både min samboer og jeg på deres fest etterpå.. Ganske viktig denne også, skal jeg kunne klare nå mine ambisiøse mål i nærmeste framtid.. hehe.. uff.. men men...Får da i allefall med oss noe av det.. Alt pakkes sammen og kastes inn i bilen. kjører i full fart ut på E6. Jeg prøver febrilsk få tak i min kusine eller mamma for å se om noen av dem kan passe datteren vår på 11 mnd fra nå kl 10. Hun skal være med svigermor når vi er på fest i kveld så den er heldigvis i boks... Men ingen av dem tar tlf... så datteren min måtte bli med til jobben min enn så lenge.. Ut på E6.. full stopp i trafikken når inn mot sentrum av byen . Sansynligvis en ulykke... Er jeg der ikke 10, blir det masse styr med securitas , bøter osv ( butikk på kjøpesenter jeg jobber på nå - og alene).. Vi blir stressa. må slå av barne musikken for å klare å slappe litt av. komme på evt utenom veier vi kan kjøre.. om vi kommer til et kryss.... Datteren vår begynner å skrike... stakkars, sitter der i nattøyet , bare fleecejakke over.. uff.. dårlig samvittighet. Føler meg som en fæl mamma... Gir henne litt vann..hun roer seg.. kommer fram til jobb presis kl. 10. Får låst opp. Samboeren min lemper inn datteren min og masse klær som skal ligge her til etterpå.. Vogn osv. Får kjøpt mat og bleier til prinsessen vår . jeg får på henne klær. Jeg løper opp i en butikk over og får kjøpt en joggebukse til lille vennen og en vest samt finsko til meg (til i kveld) Samboeren passer butikken imens. så ma han løpe videre.. Så sånn satt jeg og hun lenge i butikken. Hun stortrivdes, mens jeg føler meg som en fæl mamma... det var denne samvittigheten da dere.. mamma kom og hentet henne halv tolv. De skulle ut og gå tur rundt sognsvann. Hørtes bra ut for begge. Frisk luft og litt mosjon. Litt småfortvilt selv.. er det sånn det skal være å bli voksen? Du blir mamma , litt for plutselig , selv om utrolig koselig! , og skal videre tenke på karrieren din... Jeg og min kjære har hele tiden vært bestemt på at selv om vi etablerer oss og får barn sammen. Skal vi passe på at den andre parten skal få levd ut sine drømmer ( med karrieren o.l) og at vi skal stille opp for hverandre der.. Veldig bra.. men .. Livet er slitsomt! Det er en kabal som skal legges...Døgnet har for få timer.. Men jeg skal vel klare det Ville bare skrive kanskje noen kjenner noe her igjen??? ha en fin dag dere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå