Gå til innhold

Garderobeskap med skyvedører

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om garderobeskap med skyvedører som er grunnere enn 60 cm? Bredden kan være fra 1 til 2 meter og skapet kan være max 2 meter høyt.

Dersom dørene er smale kan jeg også ta til takke med vanlige dører.

Andre kreative løsninger for å skjule kleskaoset uten at det bygger for mye ut fra veggen? Har begrenset med plass foran.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/219655-garderobeskap-med-skyved%C3%B8rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det..

Men det bør være litt bredde på skapet, slik at man kan henge opp klær i det. Klærne kan ikke henge den "rikitge" veien om skapet er såpass grunt. De må derfor henge på hengerer med fronten ut. (Vanskelig å forklare). Finnes det baderomskap som er minst 50 cm brede?

Gjest -eline-
Er det noen som vet om garderobeskap med skyvedører som er grunnere enn 60 cm? Bredden kan være fra 1 til 2 meter og skapet kan være max 2 meter høyt.

IKEA Pax har skapstammer som er 37 cm dype (50 og 100 brede, 201 cm høye så de er kanskje bittelitt for høy?!), er ikke hundre prosent sikker, men det burde ikke være noe i veien for å sette på skyvedørene IKEA har på de.

Annonse

IKEA Pax har skapstammer som er 37 cm dype (50 og 100 brede, 201 cm høye så de er kanskje bittelitt for høy?!), er ikke hundre prosent sikker, men det burde ikke være noe i veien for å sette på skyvedørene IKEA har på de.

Jepp, det skal gå an å sette IKEA-skyvedørene på de "grunne" Pax-skapene også, det fikk i hvertfall vi beskjed om da vi kjøpte dem (men vi endte opp med vanlige dører, da).

Om jeg holder meg til 1 meter bredde, så kan skapet være mer enn 2 meter høyt (skal det være bredere, så havner det delvis under en trapp). Men det ser ikke ut til at man får skyvedører til skap som er smalere enn 2 meter (1 dør=1 meter). Eller går det an å bruke de vanlige dørene også som skyvedører?

Ettersom skapet er såpass grunt, så løser jeg likevel problemet om jeg bruker vanlige dører altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...