Nala Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 I går vaska jeg liftgardinene. Og i dag har jeg brukt nesten 1,5 time på å montere dem opp igjen Men altså, de er ikke like brede som de var. Øverst får jeg jo strekt dem godt ut, for der festes de jo med borrelås. Men nedover smaler de inn liksom. Har strekt dem alt jeg klarer, men det hjelper liksom ikke. Så nå stikker stålpinnene litt ut på hver side. Tips til hva jeg kan gjøre? Ser jo unektelig ganske teit ut dette. Og vi skal ha visning her på tirsdag
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Hvis du har fulgt vaskeanvisningen er jo dette en reklamasjonssak? Jeg ville kontaktet selger og bedt om nye, evt tips til å rette opp feilen.
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Evt kan du prøve å fukte dem og så stryke dem "ut". Funker på halvvåte linbukser i hvert fall...
Nala Skrevet 29. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2006 Nja, vaskeanvisning og vaskeanvisning Vaska dem på 30 grader, finvask. Skal prøve å fukte dem igjen for så å stryke dem ut. Men det var ikke tid til det nå. Så jeg juksa litt Satte gardinklips i begge endene av stengene og lot dem stå i over natta. Det hjalp betydelig Et luretriks Takk for tips, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå