Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreguud! jeg sitter her oppe langt på natt og tenker på han... sukk!

Er i en jobbsituasjon,hvor denne mannen har tatt kontakt med meg slik at vi kan gjøre et samarbeid når det kommer til hva vi jobber med...

Jeg takket ja til et møte,(visste litt hvem han var fra før). Så på tirsdag så møttes vi,pratet jobb,men det ble faktisk endel privet og! Kan nevnes at jeg dro to timer senere enn planlagt..

Han var veldig opptatt av å presentere meg til sine bekjente/jobbkollegaer..

:sjenert:

Og i tillegg til dette så har vi masse til felles.. som interessen for musikk,begge har en sønn (t.o.m samme alder) og vi har begge bodd våre første barneår på Sagene.. ;)

Så i går møttes vi igjen på dette stedet hvor jeg hadde konsert med et av bandene jeg jobber med.. (jeg er deres manager) og han kom dit,siden han jobber der... ++

Vi har helt syyk kjemi og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre??

Er rett og slett redd for å bli såret og at han ikke er interessert..

Mye fordi han er litt eldre enn meg og at jeg tror han er litt annerledes enn hva jeg er vant med!

Men det er det som tiltrekker meg så veldig! jeg er rett og slett på trynet nå...

Men føler at det er for tidlig å si noe,og kanskje jeg rett og slett ødelegger et jobbsamarbeid ved å drite meg ut...

Trenger sårt noen gode tips.. er rådvill,mer enn noen gang!

Vet bare at jeg aldri har falt for noen på denne måten før!

:hjerter::roll::wow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å si det til han!? eller bare be han med på en eller annen sammenkomst?

Si at du liker han veldig godt og at dere har fin kjemi.

Men,at du ikke er ute etter et forhold,så får du se hvordan han reagerer på det.

;)

TVI-TVI :klappe:

Digg å være forelsket! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...