Gjest g Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Må spørre alle hårspørsmålene jeg har, mens jeg først husker dem Jeg er straks ferdig med Fungural shampoen. Den fungerer greit på min tørre (antagelig seborrisk eksem) hodebunn, men den er ikke ideel. Derfor lurer jeg på om det finnes andre typer som jeg kunne prøvd.
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Du kan spørre på apoteket etter en reseptfri shampo som heter Stieprox, som er for seboreisk eksem i hodebunnen.
Gjest g Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Du kan spørre på apoteket etter en reseptfri shampo som heter Stieprox, som er for seboreisk eksem i hodebunnen. ← Stieprox? Det skal jeg jammen prøve. Kommer kanskje til å savne den knallrosa funguralen om morgenen
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Mulig det kan være lurt å bytte på litt mellom de to, evt bruke mild shampo innimellom. Ikke lett å bli helt bra av eksemen dessverre fordi den ofte kommer tilbake igjen og igjen, men det kan bli mye bedre. Har ingen erfaring med Stieprox altså, men det var den eneste shampoen jeg fant i felleskatalogen som var for s.eksem og som ikke var synonym med Fungoral. Den virker altså for det samme, men den er ikke helt lik. Lykke til!
Gjest g Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Bruker bare fungoral en gang i blant, maks 3 ganger i uka. Håret blir litt merkelig av den. Har gitt opp å bli kvitt hodebunnsproblemene, men fungural holder det i sjakk. Så får vi se hva Stieprox gjør med saken
Gjest g Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Et kjapt søk ga meg flere informative svar. Denne tråden feks. Tror jeg muligens skal prøve Selukos først. Ser at mange har hatt hell med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå