Gå til innhold

80-talls puddelrock

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå
Skrevet

Jeg driver og lager en CD med 80-talls puddelrock som skal være en gave til min søster. Er det noen som har gode forslag til låter som burde være med? På denne CDen holder jeg meg borte fra balladene, og kjører kun party :-)

På listen min allerede har jeg Stage Dolls, Kiss, Alice Cooper, TNT, Def Leppard, Twisted Sister, Europe og Return. Dette kan bli moro!

Tusen takk for alle tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bon Jovi - Give Love a bad name , og Living on a prayer (er det ikke det den heter? Er ikke så god på navn egentlig...)

Ozzy Osborne Mama I'm Coming Home

Midnight Oil - Beds are burning

Skrevet (endret)

Jump med Van Halen

Kiss

Endret av Malou
Skrevet

"Carry on" med manowar :)

Skrevet

Faith No More - Epic!

Den må jeg hive på nå :D

Skrevet (endret)

final countdown er et must!

Gå inn på vg-lista, der kan du søke på top 20 sommer og vinter langt tilbake i tid :)

Endret av Vampyra
Skrevet

Siden 80-tallet har produsert fantastisk mye bra musikk, særlig puddelrock, er det ikke vanskelig å finne noen bra sanger (jeg aner at ikke alle er helt enige med meg her...). Prøv Def Leppard - hysteria, Europe - final countdown, kiss - crazy nights, damn yankees - high enough, heart - all i wanna do is make love to you og scorpions - send me an angel. Alle disse artistene og sangene synes jeg er noe av det beste 80-tallet har å by på ;)

Skrevet (endret)

,

Endret av TheHairyToothfairy
Borte!
Skrevet

Poison - Nothing but a good time. Partysang nummer 1 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...