agbre Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Hei. På mandag skal jeg begynne på Librakurs pr. internett. Har fått boka og syns det virker veldig positivt. Blir litt uvant å spise kli før hvert måltid, men det skal vel gå det også. Noen her som har gått/går på kurs? Fortell,fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare innom Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. august 2006 Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulva Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 eg har gått på Libra kurs og er kjempe fornøyd, gjekk ned 12 kg på grunnkurs:D vil bare ønske deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 4. september 2006 Tusen takk, Ulva. Har gått ei uke nå og er kjempefornøyd med kostholdet. Litt vanskelig å huske å spise så ofte, men det går sikkert bedre etterhvert. Har gått ned litt over to kilo på første uka og det er jo motiverende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 wow, dette er vel noe for meg.. koster dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_agbre_* Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 Det koster 1600,- hvis du går på 8 ukers kurs. Jeg går på kurs over nettet. Det går over 10 uker og koster 1655,- Det siste kronene går til porto. Da får du et skjema som du må fylle ut hver uke, og får komentarer av kursleder om du har spist riktig. Du får også et ukesbrev som omhandler ting i boken du får. Jeg sender mailer og spør om ting jeg lurer på og får fort mail tilbake. Grei måte egentlig. Ikke minst bra kost!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulva Skrevet 14. september 2006 #8 Del Skrevet 14. september 2006 Lurer på korleis da går med deg? Synst du det er vanskelig å følge eller har spm e da b<re å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 15. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 15. september 2006 Det går kjempefint! De to første ukene gikk jeg ned 4,4 kilo, men så har jeg litt å ta av.... Har jeg spørsmål så sender jeg bare en mail og svaret kommer fort. Hun sitter selvsagt ikke oppå pc`n sin, men i løpet av dagen etter har jeg fått svar. Nå står det også masse i boka. Det er ikke vanskelig å følge dietten, men kan av og til være vanskelig å huske på å spise så ofte som hver tredje-fjerde time. Man skal spise fiber før hvert måltid. Jeg kjøpte inn både GG klibrød og Vital fibertabletter. Første dagen spiste jeg klibrød, men det måtte jeg bare droppe for det vokste i munnen. Nå bruker jeg fibertablettene og det fungerer flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 19. september 2006 #10 Del Skrevet 19. september 2006 Hei. Gikk på kurs i vår, syns det var bra. Gikk ned 5,5kg på kurset...var to uker på ferie midt i kurset og drakk vin nesten hver dag da og spiste nok litt mer enn "lovlig", så var veldig fornøyd med sluttresultatet. Libra lærte meg å spise på en bedre måte, selv om jeg nå spiser mer enn når kurset pågikk. Har gått ned 8kg totalt nå, vekten har stått stille i to mnd nå, så skal begynne å trene mer for å få av de siste 3-5 kg som er målet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå