Gå til innhold

vannfast maskara eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest aka_mimi
Skrevet

Hva er best? Jeg er forholdsvis ny når d gjelder bruk av maskara. Er brillebruker, så jeg bruker sjelden maskara eller øyensminke, for jeg har tendenser til å lette noen tårer i blandt. I det siste har jeg brukt en maskara fra Lancome some het Magicils, syns den var mye dårligere enn d ble annonsert. Har korte og nedgående øyevipper, så jeg trenger en maskara som gir masse volum, lengde og krøll, men er litt usikker om jeg skal ha vannfast el ikke. Skader vannfast maskara vippene?

Stusse mellom Hypnose, L'Extreme el Amplifils fra Lancome, no forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg kan anbefale en mascara, fordi folk er så forskjellige, men jeg bruker ikke-vannfast. synes vannfast klør og er vanskeligere å få av igjen. Om du får noen tårer renner jo ikke mye av, det tørker du lett bort.

Skrevet

har samme vippetype som deg og jeg bruker L`extreme, fungerer supert.

bruker ikke vannfast men den sitter temmelig godt på meg både gjennom snørr og tårer og regnvær/svette :)

Skrevet

Hei!

Jeg bruker ikke vannfast, synes det blir for "hardt" på en måte. Dessuten er det et herk å få av hvis man ikke har sminkefjerner for det.

Jeg ville gått for vanlig mascara, med mindre du tårer ekstreeeemt mye eller bader hver dag :P

Skrevet

Jeg brukte kun vannfast mascara i litt over ett år, og enden på visa var at huden min under øynene var skikkelig tørr og sår pga. fjerning. Uansett fjernere, sitter vannfaste mascaraer så godt at det er umulig å få dem bort veldig lett; jeg har prøvd "alt" av fjernere, og til vannfast er Biotherm og YSL de beste.

Nå har jeg gått tilbake til "vanlig" mascara, og det holder i massevis til daglig bruk. Hvis jeg vil ha noe vannfast, bruker jeg 38* fra Kanebo, som er vannfast, men som fjernes med vann som er varmere enn 38 gr. C.

Skrevet
har samme vippetype som deg og jeg bruker L`extreme, fungerer supert.

bruker ikke vannfast men den sitter temmelig godt på meg både gjennom snørr og tårer og regnvær/svette :)

Får du SNØRR på øyenvippene dine??? :overrasket:

Til spørsmålet: Jeg bruker ikke vannfast, og det finker helt fint. Har forelsket meg i Diorshow

Skrevet

vannfast sliter mye mer på vippene enn ikke-vannfast

Skrevet
Får du SNØRR på øyenvippene dine???  :overrasket:

he he he, mather of speaking vet du ;)

(for ordens skyld... "snørr og tårer" = grineanfall med masse tårer og sutring :ler: )

Skrevet

Vippene mine blir helt ødelagte hvis jeg bruker vannfast mascara over lengere tid, derfor bruker jeg ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...