fiesta Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 (endret) I dag ble våg vipers spiller Beate Bang Grimestad funnet død i sin leilighet. Antakelig på grunn av hjertesvikt eller hjerneslag. Bare 25 år gammel. Har vært på en del vipers kamper, så jeg visste hvem hun var. Hun jobbet også på cubus på sørlandssenteret. Det er helt tragisk. www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article392542.ece Endret 25. august 2006 av fiesta
Gjest bente85 Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Ja, det var en trist nyhet det der. :-(
Gjest bamsemums Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Veldig trist for familie og venner. Jeg har nettopp opplevd dette med en tidligere arbeidskollega, som ble funnet død en morgen, helt plutselig....
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Har opplevd det samme med en kollega av meg. Hun falt om hjemme og var stendød på sekundet. Et blodkar i hjernen hadde sprukket og jeg ble fortalt av et familiemedlem at sannsynligvis var dette noe hun hadde gått med siden fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå