Gå til innhold

Flexit sentralstøvsuger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt på Flexit CV200 sentralstøvsuger....noen som har erfaring med den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har Felxit- men husker ikke typen.

Jeg er IKKE fornøyd. Synes sugeevnen fort blir mye dårligere enn en god støvsuger. Veldig skuffet egentlig for jeg hadde så store forventninger til å kun dra rundt på slangen.

Heretter blir det kun vanlig støvsuger - selv om Flexit'en fortsatt står i boden ferdig tilkoblet. Kjøpte Nilfisk King støvsuger istedenfor. Den er jeg kjempefornøyd med.

Edit: Skrivefeil

Endret av Rødvinspiken
Skrevet

hmm...det skal jo være bra da. Er det cv200 du har da?? Har veldig lyst på det, men hvis man alikevel må ha en annen støvsuger, så er jo vitsen borte da :sjenert:

Gjest Rødvinspiken ii
Skrevet

Den jeg har heter Maksimal Pluss. Det står ikke noe nr. på den.

Kjøpte forøvrig Nilfisk King 524 da jeg fikk nok og gikk til innkjøp av vanlig støvsuger. Den er jeg superfornøyd med.

Skrevet
Den jeg har heter Maksimal Pluss. Det står ikke noe nr. på den.

Kjøpte forøvrig Nilfisk King 524 da jeg fikk nok og gikk til innkjøp av vanlig støvsuger. Den er jeg superfornøyd med.

hmm...ingen som heter det i min brosjyre. Er det lenge siden dere kjøpte den da? Den cv200 står det at kan brukes i 2-mann boliger og rekkehus også, så den burde jo vært ok

Skrevet

Den fulgte med huset da vi kjøpte det. Men huset er bygget i 2001 så den kan jo være 5 år gammel. Mulig den har gått ut av sortimentet.

Kan jo være den du snakker om er bedre enn den jeg har.

Skrevet

Jeg har Flexit CV200 og er veldig fornøyd med denne støvsugeren. Har hatt den i 3 år nå og ikke noe tull. Anbefaler den på det varmeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...