Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste dagene nå før skolestart har det vært vanvittig mye shopping her hos meg. Snakket til mammaen min på telefon i midten så kommentert hun at det var nok ingen, i hvert fall ikke henne, som kunne konkurrerre med meg nå det gjaldt å shoppe.

Så tenkte jeg litt om det, og lurte litt om andre sine vaner nå det gjelder shopping.

Jeg liker å ta turen inn til byen av og til og bruk en "hele dag" der jeg kan godt slappe av, spise ut lunsj og shoppe litt. Tenke at jeg bruke nok noen flere timer å gå rundt, kanskje sånn circa 3-4 timer? :overrasket:

Hvis jeg er bare tilfeldig i byen bruker jeg mye mindre, kanskje bare 1-2.5 timer, å kikke rundt, hvis jeg ikke har en sånn anledning jeg må kjøpe klær eller sko til.

I dag har jeg i hvert fall blitt godt mett på shopping, begynte på 11 og kom hjem på toget da klokke var halv seks, ja det var litt langt, og sitte nå men føttene i kaldt vann :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt massevis av penger hadde jeg shoppet flere ganger i uken - flere timer om gangen. 0 problem.

Skrevet

Ja, det er nok sant. Når man ikke har penger er det ikke gøy i det hele tatt å se på klær. :sur:

Skrevet

Jeg kunne godt shoppet i mange og lange timer og dager. Men helsa setter en stopper for det gitt, jeg har problemer med å gå...

Skrevet

Samme her.... Hadde jeg hatt ubegrenset med penger å shoppe for, så hadde jeg shoppet nesten hver dag. Men jeg må innrømme at jeg shopper noe hver uke.

Nå for tiden prøver jeg å styre meg litt siden vi skal til Praha om 4 uker. :-D

Gleder meg sinnsykt!!

Skrevet

Jeg også elsker å shoppe... hadde jeg hatt ubegrenset med penger så kunne jeg ha shoppet hver dag men det har jeg jo ikke mulighet til... Men jeg shopper nok litt hver uke... iallefall noe annenhver uka ;)

Skrevet

Når jeg har råd følger jeg samme shoppingmønster som trådstarter

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Jeg synes det kan være et realt pes å fly i klesbutikker. Forsøker å legge det til tider hvor det ikke kryr av folk, dvs. jeg styrer unna lørdags-shopping. Handler ikke klær særlig ofte, i motsetning til enkelte venninner som gjerne kan stikke innom klesbutikkene annehver dag og plukke ut et plagg hist og her. Jeg liker heller å spare opp litt penger og ta en litt større handlerunde, og det skjer kanskje hver 5-6 uke omtrent.

Gjest beekeeper
Skrevet

Jeg har aldri planer om å shoppe, men jeg stikker ofte innom en butikk for å se når det er f.eks. et kvarter til bussen går. Da går jeg der, og så har jeg plutselig mista bussen, og da har jeg en halvtime til å se på. Så har jeg jo allerede mistet den første bussen, så da gjør det jo ikke noe om jeg mister den andre eller. Ergo blir det ofte et par timer ja.

Skrevet

Bor litt for langt vekk fra by med godt utvalg, så det blir noen byturer inni mellom. Da tar jeg hele dagen,lørdag som oftest, og handler det jeg føler for. Har så pass med penger at det holder. Går fort noen tusenlapper da, særleg når julekjolene kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...