Gjest Dingo Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Selv så har jeg en Talgø dobbelseng som er forferdelig vond å sitte oppreist i Dette fordi det er en kant øverst, eller ett bord på toppen. I tillegg til at det er vondt å sitte inntil, så samler det støv. (Og i den vonde senga har jeg sittet og ammet barna mine i, i tilsammen 3 år).
Cata Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Kjøkkenstolene mine! De ble innkjøpt i en tid med "ekstrem hyttestil". At de er i furu er forsåvidt greit, men de er i en stil som lukter "hytte" lang vei - og jeg har ingen hytte å forvise dem til. Er lei av dem, og dessuten er det et par treplugger som skal holde seteryggen festet til resten som ramler ut hele tida (til tross for iherdige forsøk på å lime).
hilli Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Spisestuebordet. Det er rett og slett kjempestygt. Flekkete, billig og ganske ødelagt.
pusla Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Har et furuskap i stua som jeg synes var fryktelig fint engang, men nå er jeg bare så luta lei furu-møbler at det skal vekk når jeg får flytta.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Kjøkkenstolene som fulgte meg leiligheten (og skal ut så fort lønninga kommer). De er i rokokko-STIL. Utskjærte faenskap med andre ord. I tillegg har de leopard-trekk. Stolene fascinerende stygge.
Lassie Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Spisestuebordet vårt. Det er et glassbord. Bordet er i og for seg fint nok, det, men det er noe dritt å holde rent! Hater det og angrer stort på at vi kjøpte glassbord. Men det er bare 2år gammelt, så synes det er for jævlig å kaste det ut allerede også.. Er ellers ikke så begeistret for PC-pulten heller, med utskjæringer, i trehvitt og stort og "uhåndterlig" - tung å dra fram for å vaske og støvsuge bak..
Gjest mela Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Sofaen min. Stoffet er helt forferdelig, det er elektrisk og alt sitter fast i det. Kan støvsuge det så grundig som det går ann, men dagen etterpå er det like ille igjen. Drømmer om ny.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 Salongbordet vårt, et marmorbord fra åttitallet. Stygt som juling, men det har overlevd fire barn og flere tiår uten en enda skramme.
:-) anna Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 Skjemmes over å si det. 4 klassiske stoler av Arne Jacobsen fra 50-tallet. de er grusomme og har blitt kjellerfyll. ← Du vet at du kan selge dem for mange penger på qxl. (Eller for en del mindre penger til lille snille anna. :-D)
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 Stuebordet. Noe IKEA-greier, jeg er lei av det og det passer ikke inn lenger. Hvis hele kjøkkeninnredningen telles som et møbel, så får det likevel førsteplassen. Grusomt stygt.
Hu i Svingen Skrevet 26. august 2006 #11 Skrevet 26. august 2006 Du vet at du kan selge dem for mange penger på qxl. (Eller for en del mindre penger til lille snille anna. :-D) ← Pokker, du slo meg på målstreken!
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #12 Skrevet 26. august 2006 Har et furuskap i stua som jeg synes var fryktelig fint engang, men nå er jeg bare så luta lei furu-møbler at det skal vekk når jeg får flytta. ← Mal det. Det blir kjempefint. Drittlei furu jeg og. Malte et vitrineskap i hvitt og tok av "toppen" og satte på nye knotter. Lekkert. Skal beise kjøpmannsdisken i en brunfarge og sette på nye knotter der og. Liker selve møblene,men ikke furu.
Uncharmed Skrevet 26. august 2006 #13 Skrevet 26. august 2006 Kjøkkenbordet og stolene... kjøpt på loppa... ikke mye pent!
Gjest mzluze i.i Skrevet 26. august 2006 #14 Skrevet 26. august 2006 sofabordet i glass. *lage mange banneord over*. jeg haaaater det. Med unger i "alle aldre" og huset fullt av dyr sier det seg selv at å vaske glassbord er omtrent det eneste jeg gjør...hele dagen. One of these days så kommer jeg til å "ha et uhell" og knuse skiten. Grrr
Gjest Tanita Skrevet 26. august 2006 #15 Skrevet 26. august 2006 Stuebordet i glass (er ikke særlig pent lengre) og kjøkkeninnredningen er helt forferdelig men så er dette en leieleilighet så jeg kan ikke bytte ut kjøkkeninnredningen. Er egentlig veldig mange møbler jeg har lyst til å bytte ut nå.
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #16 Skrevet 26. august 2006 Garderobeskapet! Eller mer konkret, kurvene inni! De faller ned av sporene sine så fort de blir litt velfylte, og der man henger klærne blir delt i to pga de digre dørene, og det er umulig å plassere hyller og henger på en annen måte hvis man skal klare å dra ut alle dørene Heldigvis blir jeg kvitt det så fort jeg flytter ellers er jeg drittlei den digre tvseksjonen vår. Den er fin å se på men gud bedre så lei jeg er den. Og jeg skulle mye heller hatt en pen sjenk og noen vitrineskap i stedet.
Rødvinspiken Skrevet 26. august 2006 #17 Skrevet 26. august 2006 Hjørnesofaen fra Ekornes som vi har i den ene stuen vår. Den har fulgt oss i 9 år og er utslitt. Ser helt j**** ut. I samme stua har vi noen stygge bokhyller i laminat som også ser helt grusomme ut. Den stua er hvilehjemmet for møbler som snart skal på dynga. Gleder meg til vi får pusset opp den stua...
Gjest baby-E Skrevet 26. august 2006 #18 Skrevet 26. august 2006 sofaene mine (3+2) De er ca 20 år. Fikk de av mamma når jeg flyttet hjemmenifra. De er grå skinn. Skikkelig stygge! Nå skal vi flytte om noen mnd, så da skal de kastes og nye skal innkjøpes
Hu i Svingen Skrevet 26. august 2006 #19 Skrevet 26. august 2006 Har ingen møbler jeg ikke liker jeg. Det nærmeste jeg kommer er spisebordet som skal byttes, men det er bare fordi det ikke passer inn. Men hagemøblene trenger kanskje å skiftes ut snart...
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #20 Skrevet 27. august 2006 Har ingen møbler jeg ikke liker jeg. ← Ikke jeg heller. Har hatt noen hat-objekter, men klarer ikke ha sånt rundt meg særlig lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå