*trulte* Skrevet 9. januar 2003 #1 Del Skrevet 9. januar 2003 Heisann.. Er det noen som vet om det er farlig å ta mange ultralyder i begynnelsen av svangerskapet? Er nesten 5 uker... Har tatt en, men det var for tidlig å se noe, skal ta en ultralyd den 17 januar igjen... Og til jordmor den 20 med kanskje ultralyd... Har hatt ett svangerskap utenfor livmoren, derfor er det nødvendig med flere... Erfaringer? Takk så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 9. januar 2003 #2 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er ikke påvist noen fare ved hyppig ultralyd. Hva man finner ut om 100 år vet jo ingen, men foreløbig er det ingenting som tilsier at det skal være skadelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 9. januar 2003 #3 Del Skrevet 9. januar 2003 hei jeg har haft over 10 ultralyds undersøgelser i dette svanger skab fordi knotte ikke ville vokse og det har ikke haft nogen betydning... jeg har også jobbet på rønken som skulle være sååååååååå farlig og nedsætte muligheden for at blive gravid men blev gravid efter 2 måneder på avdelingen sammen med 7 ander på samme avdelig he he og havede ingen problemer i det svangerskab så jeg tror ikke du skal være bange for det nej Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2003 #4 Del Skrevet 10. januar 2003 Det legen sa til meg er at det er ikke gunstig å ha for mange ultralyder. Har selv hatt tre grunnet cyste som jeg har og da jeg fikk noen komplikasjoner i uke 12. Nå har jeg kun ordinær ultralyd igjen og den er jeg så utrolig spent på. NÅ vet jeg at mange må ha ultralyder grunnet diverse årsaker da. Men nå gleder jeg i meg til mandag noe helt utrolig i hvertfall 18+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå