Gå til innhold

Farlig med mange ultralyd?

*trulte*

Anbefalte innlegg

Heisann..

Er det noen som vet om det er farlig å ta mange ultralyder i begynnelsen av svangerskapet? Er nesten 5 uker... Har tatt en, men det var for tidlig å se noe, skal ta en ultralyd den 17 januar igjen... Og til jordmor den 20 med kanskje ultralyd...

Har hatt ett svangerskap utenfor livmoren, derfor er det nødvendig med flere... Erfaringer? :roll:

Takk så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke påvist noen fare ved hyppig ultralyd.

Hva man finner ut om 100 år vet jo ingen, men foreløbig er det ingenting som tilsier at det skal være skadelig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har haft over 10 ultralyds undersøgelser i dette svanger skab fordi knotte ikke ville vokse og det har ikke haft nogen betydning...

jeg har også jobbet på rønken som skulle være sååååååååå farlig og nedsætte muligheden for at blive gravid men blev gravid efter 2 måneder på avdelingen sammen med 7 ander på samme avdelig he he og havede ingen problemer i det svangerskab så jeg tror ikke du skal være bange for det nej

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det legen sa til meg er at det er ikke gunstig å ha for mange ultralyder. Har selv hatt tre grunnet cyste som jeg har og da jeg fikk noen komplikasjoner i uke 12. Nå har jeg kun ordinær ultralyd igjen og den er jeg så utrolig spent på.

NÅ vet jeg at mange må ha ultralyder grunnet diverse årsaker da.

Men nå gleder jeg i meg til mandag noe helt utrolig i hvertfall :wink:

18+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...