Gå til innhold

Stasjonsvogn 35- 50 000,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal handle bil nummer to. Og vi vil ha en stasjonsvogn eller 7 seter, minibuss. Våre kriterier er: Rimelig i drift og rimelig å forsinkre. Vi ønsker ikke eldre en 94- 95 modell, som helt ikke er gått mer enn 150 000km

Billige deler er også et pluss, samt vi må ha god plass til barnevogn baki+++

Har tenkt litt på Suzuki baleno 96/ 97 modell eller muligens ford mondeo...Andre ideèr??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Citroen med dieselmotor :)

Citroen er av de billigste bruktbilene fordi de ikke er så populære,

og diesel er billig drivstoff, så dette sparer dere mye på. Dieselmotor holder dessuten lenger enn vanlig, så bilen kan ha gått langt uten at det gjør noe særlig.

Skrevet

Ford Mondeo er egentlig helt greit, men hold deg til 2.0 bensin. Den er gjennomprøvd og lett å få deler til.

Et annet alternativ kan være Mazda 626, de har i motsettning til andre bilmerker senket prisene på slitedeler. De går til du skyter dem med pistol, eneste man må se etter er rust i ramme/bærende konstruksjon.

Nissan Primera er et veldig ok bekjentskap også, jeg vet ikke av noen større feil med disse bortsett fra det sedvanlige rustspørsmålet og noe kranglete foringer i forstilling.

Klarer du størrelsen så er også Volvo 940 et veldig godt alternativ. Jeg savner min enda, billigste bilen jeg noensinne har hatt å eie.

Styr unna fristende alternativer som Audi A4/VW Passat. Citröen vil jeg overhodet ikke anbefale, det samme gjelder andre franske og italienske merker. Det er fort penger ut vinduet and beyound

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...