mira1 Skrevet 9. januar 2003 #1 Skrevet 9. januar 2003 :-? Er det normalt med blødning etter gynekologisk undersøkelse? Har aldri blødd etter undersøkelse før, så jeg er ganske engstelig..... :cry: Trenger svar raskt......
Gjest Zalomine Skrevet 9. januar 2003 #2 Skrevet 9. januar 2003 Så vidt jeg vet er dette mer normalt under graviditet enn ellers ja. (Har ingen erfaring, bare mener å ha lest det her)
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2003 #3 Skrevet 9. januar 2003 JA! det er vanelig! Min lege ville ikke ta alle testene på meg fordi jeg mest sannsynelig ville blø av det. Så ikke vær redd! MEN skulle det ikke gå fort over, bør du jo kanskje kontakte legen din!!! Kos fra meg
mira1 Skrevet 10. januar 2003 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2003 Det var heldigvis bare den ene gangen. Har ikke sett mer siden det skjedde. Var litt bekymret for at jeg skulle miste "spiren" nå i åttende uke.
Mistyen Skrevet 10. januar 2003 #5 Skrevet 10. januar 2003 Jeg var 8 uker på vei da jeg var hos legen og tok GU. Det kom litt sånn blodslim et par timer etterpå, men heldigvis hadde legen min forberedt meg på det, så jeg ble ikke så bekymret over det....
anka Skrevet 10. januar 2003 #6 Skrevet 10. januar 2003 http://www.barnimagen.com/show.asp?xSideId=92
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2003 #7 Skrevet 10. januar 2003 Blødning trenger ikke å bety "fare". Jeg blødde masse under GU etter at jeg ble gravid. Det vil si at det faktisk rant rent blød ut av meg. Viste seg at jeg blødde fra livmorhalsen, noe som går greit så lenge fosteret har det bra. Og det har han! Har forøvrig hatt blødninger gjennom hele svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå