Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Jeg er ikke så erfaren i å kjøpe verken festkjoler eller å handle over internet, så jeg blir litt usikker på tanken om å kjøpe brudekjolen min over nettet. Men nå surfer jeg rundt bare for å se etter design og inspirasjon, og så tenker jeg som så at hvis jeg finner "drømmekjolen", så kan jeg vel bare kjøpe den over nett? Eller er jeg dum da?
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 (endret) Jeg ville ha tatt noen turer i brudesalonger og prøvd kjolen først. Det er ikke alltid kjolene er like pene på deg som modellene. Dessuten kan det jo være en du egentlig ikke hadde tenkt på som sitter som et skudd. Kjolen jeg har kjøpt ser ganske kjedelig ut i brosjyren, men var noe helt annet på. Masse detaljer som jeg ikke så på bildet. Endret 25. august 2006 av jente 26
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Jeg har funnet kjolen jeg vil ha, har prøvd den her i Norge, og vet størrelsen etc. Har å funnet den på www.houseofbrides.com i USA. Og lurer på om noen har erfaring med dem. Kjolen er veldig mye billigere der. Men er jo redd for at den ikke skal dukke opp eller lignende.
Kykkelikokos Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Den dukker nok opp, men husk på at du må betale toll for den!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Det er jeg klar over. Men den blir fortsatt billigere ny der, enn jeg fikk den brukt her i brudesalong..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå