Gjest Kitten Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Jeg er helt uerfaren når det gjelder epilatorer. Tenkte det hadde vært kjekt til å armhulene, bikinikanten og evt leggene. Noen tips til meg? hilsen drittlei barberer som tåler litt smerte.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Jeg har den enkleste fra Braun som jeg bruker til leggene. Til resten bruker jeg høvel, men jeg tror Braun har flere typer som er skånsom og enklere å komme til med dersom man ønsker å epilere bikinilinjen eller armhulene.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Jeg føler jeg må svare deg her.... Kjøpte meg epilator i fjor høst, og har brukt den jevnlig på leggene. Når sant skal sies, gjør det kun vondt første gangen, deretter har hårene så ujevn lengde at det er færre hår av gangen som skal ut -og det gjør mindre vondt. (når man har barbert seg, har alle hårene lik lengde, mens epilatoren får med seg noen hår med hårsekken -disse vokser sikkert ujevnt, og noen knekker --> ujevn lengde) Jeg har brukt denne epilatoren og syntes at hårene forsvinner greit -MEN....... Alle de inngrodde hårene da gitt!!! Har prøvd alt for å unngå det -you name it!! Peeling, jojobaolje med og uten hydrokortison salve (!!), forskjellige kremer, pyrisept..... Likevel disse forbannede kulene og røde prikkene på leggene som er lite lekre å se på!!! Jeg ga til slutt opp og fant fram høvelen igjen. Nå for to dager siden fisket jeg fram hår som var 2-3 cm lange og lå under huden som en tynn sort strek.. Jeg fikk gubben til å sjekke baksiden av leggene, og der var det jammen kuler med laaange hår i! For min del, har jeg virkelig jobbet hardt for at de 700 kr jeg brukte på maskinen, ikke skal være bortkastet, men nå ligger den i en skuff - og kommer neppe fram igjen. Merket var Braun, tror jeg, og var regnet for en av de beste i fjor. Sånn med kjøleelement som skal i fryseren osv, med to forskjellige nappehoder. Bare en liten utblåsning! Altså: Tenk deg godt om før du bruker penger på epilator
Gjest Kitten Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 :hår: kanskje det ikke blir noen epilator allikevel..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Jeg har aldri hatt et eneste inngrodd hår etter epilering, ei heller røde prikker og kuler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå