Gå til innhold

Fliser til kjøkkenbenk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kan det ca koste og legge mosaikk fliser over en kjøkkenbenk? Det er vel snakk om en lengde på ca 2 m og en høyde på 0,5 m ca...

Noen som vet? Tenker da på hva det koster med sånn fugemasse og sånn og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betalte i underkant av 2000kr for fliser og alt utstyr som trengtes. Tror vi hadde rundt 3m eller 4m.

Gjest en annen gjest
Skrevet
Vi betalte i underkant av 2000kr for fliser og alt utstyr som trengtes. Tror vi hadde rundt 3m eller 4m.

Hei, jeg bare lurte på hva slags utstyr du snakker om da. Verktøy for å legge på fugemasse og slikt?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har anledning til å låne slikt. 2000 hørtes så dyrt ut (vi har nok mer enn 3-4 meter). Så hadde håpet det var litt biliigere :)

Skrevet

Vi har omtrent like stor vegg som deg som vi har fliselagt. Kjøpte små mosaikkfliser på maxbo; 2 x2 cm, fåes i ensfarget og i flerfarget. Vi betalte ca 400kr for alt, inkl. fugemasse.

Skrevet
Hei, jeg bare lurte på hva slags utstyr du snakker om da. Verktøy for å legge på fugemasse og slikt?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har anledning til å låne slikt. 2000 hørtes så dyrt ut (vi har nok mer enn 3-4 meter). Så hadde håpet det var litt biliigere :)

Det kommer jo an på typen mosaikkfliser også da. De kan du få fra 99 per kvm til over 1000 kroner kvm. Forskjellen er kvalitet og hvor pent de er montert på arket. (Kan være ganske skjeve enkelte av flisene...)

Men følg litt med på tilbud hvis du ikke har så mye penger... Så kan du sikkert få ordnet det litt billigere.

Gjest en annen gjest
Skrevet
Det kommer jo an på typen mosaikkfliser også da. De kan du få fra 99 per kvm til over 1000 kroner kvm. Forskjellen er kvalitet og hvor pent de er montert på arket. (Kan være ganske skjeve enkelte av flisene...)

Men følg litt med på tilbud hvis du ikke har så mye penger... Så kan du sikkert få ordnet det litt billigere.

Eh ja. Uttrykte meg kanskje ikke helt klart. Prisene på fugene er en ting. Men lurte på hvor mye du brukte på utstyret du brukte for å flislegge.

Skrevet

Mosaikkflisene vi har kostet vel 500kr kvadratmeteren tror jeg. Med "utstyr" mente jeg lim, fugemasse og svam og sånn fintagget "skrape" (i mangelen av bedre ord da jeg ikke kommer på hva det heter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...