Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Siden sommeren 1994 har jeg vært mer eller mindre seksuelt innaktiv. Dette har med en arbeidsulykke å gjøre som skadet meg ved skrittet. Selv om alt ser helt normalt ut og fungerer som det skal når det kommer til urinering, svikter det på det seksuelle. Hvordan ligger det an hva angår kjærlighetens veier? Jeg har behov for en kjæreste og en familie selv om jeg er evnukk. Jeg har behov for å holde rundt en jente og kose med henne, men jeg kan ikke gjennomføre noe samleie eller få seksuell lyst. En venn av meg, som er jente, mener at jeg må være ufrivillig singel for resten av livet. Hvor enn mye hun forstår meg, sier hun at jenter trenger sex og at et forhold bygges egentlig på det seksuelle. Det er jeg enig med henne i. Hva mener dere, gutter som jenter? Er det håp? Finnes det jenter der ute som kan leve i et familieliv uten å få seksuell tilfredsstillelse av en mann? Ærlige svar mottas med takk!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Tror jeg ville tenkt meg om et par ekstra ganger for å si det sånn. Men samtidig, du kan få tilfredsstilt ei jente ganske bra uten å kunne gjennomføre et samleie. Skulle jo ikke være noe i veien for at det kunne fungere, hvis du treffer rette jenta
Carrot Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 det er ikke alle som ønsker sex - noen har samme mål i livet som deg, en partner som de ønsker dele livet med og LIVET er mer enn sex så jeg tror du også vil finne DIN partner, men du må nok være både tolmodig og lete på alternative steder i forhold til å gå på by`n for å sjekke damer for å si det slik... Og ja, det går faktisk ann å ha sex uten samleie....
Gjest Thalassa Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Det er jo ikke jordas undergang! Det finnes da mange forskjellige typer sex i verden.. venninna di tar feil synes nå jeg, du behøver absolutt ikke være singel resten av livet. Men det er kanskje greit å være litt åpen om tilstanden din til nye bekjentskaper.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 At du ikke er i stand til å gjennomføre et samleie hadde ikke nødvendigvis stoppet meg. MEN, mangel på seksuell lyst, og muligens større sjanse for å måtte ha legehjelp for å bli gravid (får du utløsning og har normal sædkvalitet kan det ordnes selv med en sprøyte uten spiss) hadde antakeligvis bremset meg kraftig ned.
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Jeg tror ikke du trenger å belage deg på å være singel resten av livet. Men skaden vil kanskje føre til at noen trekker seg unna. Selv om du ikke kan få ereksjon, kan du tilfredstille en jente seksuelt på andre måter. Lesbiske blir da sammen hverandre selv om forholdet vil utelukke den tradisjonelle typen penetrering.
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Som andre har skrevet her så må du nok bruke god tid for å finne en som matcher deg. Det finnes kvinner som synes at sex og samleie ikke viktig. Og sex er jo andre ting enn samleie da. Jeg regner med at det ikke er noe galt med hendene og tunga di... Eller kunne du ikke tenke deg det en gang? Må bare innrømme at du ikke er en mann for meg. Sex for meg er utrolig viktig, men det er meg. Andre mener noe annet. Husk det.
:-) anna Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 Det store spørsmålet for meg er om det er den seksuelle evnen som er borte (mangelen på evne til å få reisning) eller om det faktisk er lysten som er borte. Personlig kunne jeg nok levd i et forhold med en impotent mann, om jeg visste at lysten på var til stede. At han hadde lyst på meg, helt enkelt. Det å finne andre måter å ha sex på enn akkurat samleie, er jo alltid mulig. (Lesbiske klarer det jo f,eks) så for meg er det ikke det det går på. Men jeg hadde syntes det var vanskelig om alt det seksuelle var ensidig og noe som ble gjort for min skyld, som han godt kunne være foruten. Sex er for meg noe begge skal ha glede av. Det å vise at en er opphisset er å vise seg veldig sårbar. Det er intimt på flere plan, og jeg tror det ville være vanskeligere om den intimiteten er ensidig.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 Hva mener dere, gutter som jenter? Er det håp? Finnes det jenter der ute som kan leve i et familieliv uten å få seksuell tilfredsstillelse av en mann? Ærlige svar mottas med takk! ← Jeg mener helt seriøst at det skal være fullt mulig å leve slik! Mange kvinner som bare er glad til for å slippe penetrering/mas om sex!
minienthe Skrevet 26. august 2006 #10 Skrevet 26. august 2006 Personlig kunne jeg nok levd i et forhold med en impotent mann, om jeg visste at lysten på var til stede. At han hadde lyst på meg, helt enkelt. Det å finne andre måter å ha sex på enn akkurat samleie, er jo alltid mulig. (Lesbiske klarer det jo f,eks) så for meg er det ikke det det går på. Men jeg hadde syntes det var vanskelig om alt det seksuelle var ensidig og noe som ble gjort for min skyld, som han godt kunne være foruten. Sex er for meg noe begge skal ha glede av. ← enig her...
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #11 Skrevet 26. august 2006 Det er jo et typisk kvinne problem mangel på seksuel lyst/initiv og eller fungering. Det må finnes nok av kvinner som har begrenset eller inntet behov for sex/penetrering. Når menn havner i en slik situasjon er det et problem for mannen, når en kvinne havner i liknende situasjon er det et problem for mannen som ikke forstår henne.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #12 Skrevet 26. august 2006 Det er jo et typisk kvinne problem mangel på seksuel lyst/initiv og eller fungering. Det må finnes nok av kvinner som har begrenset eller inntet behov for sex/penetrering. Når menn havner i en slik situasjon er det et problem for mannen, når en kvinne havner i liknende situasjon er det et problem for mannen som ikke forstår henne. ←
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #13 Skrevet 26. august 2006 Jeg regner med at du har prøvd sånne ting som penispumper og penisringer, som i mange tilfeller kan hjelpe impotente (også dem som er impotente av fysiske årsaker) til å få et fungerende sexliv? Det er ikke alle jenter som bygger hele forholdet på sex; noen av oss mener at gjensidig respekt, felleskap og felles mål er viktigere. Mange av oss vil nok trenge sex i tillegg, men jeg vil tro at også du kan finne kjærligheten. Lykke til Forresten, jeg klarer ikke la være å være flisespikker: en evnukk er en som mangler hele "utstyret"; den rette betegnelsen for deg er vel impotent.
Amalie_85 Skrevet 26. august 2006 #14 Skrevet 26. august 2006 I dag fins det masse hjelpe midler. Som kan være med å hjelpe til å tilfredstille kvinnen visst det er det som er problemet (eller mannen for den sags skyld). Mange trenger jo dette selv om de ikke har noen skader. Så jeg tror ikke det vil si at du må være singel resten av livet. Men det kan være vansklig å forstå å at mange kan nok trekke seg tilbake p.g.a redsel. Men jeg håper det ordner seg for deg.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #15 Skrevet 26. august 2006 Evenukk, mangler han halve penisen da?
Gjest C.M Skrevet 27. august 2006 #16 Skrevet 27. august 2006 Slapp av mann, du er som skapt for det vi menn ser på som vanskelige kvinner, som har lyst, men bare ikke nå, som har vondt i viljen og gir alle andre skylden for sin mangelende lyst. Spørr kameratene dine, de vet nok om mer en ei dame som er slik.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #17 Skrevet 27. august 2006 Slapp av mann, du er som skapt for det vi menn ser på som vanskelige kvinner, som har lyst, men bare ikke nå, som har vondt i viljen og gir alle andre skylden for sin mangelende lyst. ← Jøss, så konstruktiv. Tipper mange damer blir 'vanskelige' rundt deg, ja
Ciara Skrevet 27. august 2006 #18 Skrevet 27. august 2006 Jeg vil si det er håp. Alle har forskjellige behov, det finnes kvinner uten det helt store seksuelle behovet. Dessuten kan du, som flere har vært inne på, tilfredsstille henne seksuelt på andre måter. Jeg synes ikke du skal gi opp, selvfølgelig trenger du noen og det finnes sikkert noen som trenger deg
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #19 Skrevet 27. august 2006 Forresten, jeg klarer ikke la være å være flisespikker: en evnukk er en som mangler hele "utstyret"; den rette betegnelsen for deg er vel impotent. ← En evnukk er vel en kastrert mann. Kan nok være greit å ikke bruke det ordet hvis du skal forklare din situasjon til noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå