Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Er over 40, men holder meg godt, er da betraktet som hehe...slank og ungdommelig...men trenger tips til den sk. casual/weekend looken min. Hva i alle dager skal jeg velge av dagens mote som ikke er for damete, sporty men kjedelig, men heller ikke for ungdommelig uten at det skriker 80-tall? Skinnyjeans, boyfriend jeans, oversize, ankelboots, grovstrikka lange cardigans etc, been there done that! Trenger hjelp og impulser.Sukk mvh Marthe
Gjest Labell0 Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Jeg er ikke over 40, men har en mor som er det..(selv er jeg 23) Og mamma liker mye av det samme som, meg, veit ikke om det er jeg som er gammeldags eller mamma som liker det ungdommelige! Hehe. Hun og jeg har sammen kjøpt en del klær på josefssons.no og der er det mye du kan sette sammen selv. Et par spreke jeans med høye heler til, bruker mamma på jobb og til noe mer festlig, (eller du kan bruke noen enkle lave sko som f.eks matcher i farge med det du har til.)Enkle jakker med t-skjorte under, eller en søt liten topp tilpenere..Strikka jakker går aldri av moten, er bare å kombinere det riktig. F.eks jeg selv har en del bomulls strikka jakker, som jeg har enkle singleter under i ymse farger. (velg da en standard farge på jakka, f.eks hvit,sort) Og med belte og smykke som matcher har du et klassisk antrekk. Vet også at mamma bestiller en del fra ellos, og du som sier du er slank og fin har vel ingen problemer med å bestille uten å ha prøvd!! Mamma kjører hverken 80,70,60 eller 50-talls stil, men sikkert en kombinasjon, og da kan du finne mye pent og en ren stil hvis du finner det riktige. Jeg digger å handle sammen mamma, og finner masse som jeg kunne tenkt meg selv som mamma kjøper!! Dressjakker er også pent til olabukser, også med singleter til! Jeg vet jeg kunne skrevet side opp og side ned, men stopper her enn så lenge. Spent på å se om det kommer inn flere synspunkter!! Hilsen jente23!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå