Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nemorosa
Skrevet

Emnet har kanskje vært oppe før, men det er alltid like koselig å høre hvordan folk møttes og ble sammen. Her er uansett min historie for de som gidder å lese...

Det hele begynte en nydelig sommerdag i august 2004. Vennegjengen min hadde bestemt seg for å spille volleyball på en av de lokale volleyballbanene her. Da vi var kommet ned, ringte vi litt rundt for å finne ut om noen gutter vi kjente som vi visste var å badet ville være med. Dette ville de selvfølgelig, og vi bestemte oss for å sette oss ned i gresset og vente til de kom. Da de kom, så jeg at en gutt jeg aldri hadde sett før var med..og så pen han var(..)

Jeg prøvde etter hvert å oppmuntre folk til å spille volleyball for det ble bare til at folk ble sittende og prate..og det var da han kom bort til meg. En stund ble vi stående og spille bare vi to..uten å prate i det hele tatt. Ingen av oss sa noe. Jeg var helt fascinert av hvor pen han var. Kunne umulig være herfra tenkte jeg, da jeg garantert ville kjent han igjen. Ikke trodde jeg jeg kunne ha sjans på han heller. En gutt så pen måtte ha mange å velge blant tenkte jeg, så jeg turde ikke si noe heller..redd for at han kanskje avblåste meg eller noe. Er litt redd for å prøve meg på gutter som er ”pene” i frykt for at de er klare over det selv liksom. Av tidligere erfaringer har jeg blitt en ganske sjenert jente. Jeg kunne likevel ikke unngå å legge merke til at også mine venninner fant han attraktiv. Men ingen visste hvem han var. Jeg hørte at han pratet som om han var fra Hordaland en plass også, så jeg var redd han bare var her på ferie eller noe. Uansett begynte vi etterhvert å spille volleyball, og jeg kunne ikke noe for at jeg hele tiden kikket bort på han i håp om at han kom til å gjøre det samme. Da det etterhvert ble så varmt at han tok av seg T-skjorten, ble det bare mer fristende ;) hehe.

Samme kvelden bestemte vi oss for å ha et lite grillparty på stranden her, en plass det er laget til en offentlig utegrill. Han var selvfølgelig med og hele gjengen på en 14-15 personer ble sittende ute og kose oss og prate til morgenen etter. Jeg benyttet heller ikke da sjansen til å prate med han i frykt for avviselse.

Dagen etterpå, eller samme kvelden kanskje heller, var det fest hos en kompis av meg. Ettersom jeg ikke hadde pratet med denne gutten, visste jeg heller ikke om han skulle dit. Men jeg dro i håp om at han kanskje var der, og jeg bestemte meg for å prate med han hvis det skulle vise seg at han var der. Og det var han! Det tok allikevel en god stund før jeg gikk bort til han. Jeg husker jeg satt i en sakkosekk med en øl i hånden da jeg bestemte meg for det. Jeg hadde drukket litt, og var derfor litt "modigere" enn ellers. Det at han ikke pratet med noen for øyeblikket bidro òg til at jeg bestemte meg for å gå bort. Jeg husker jeg gikk bort og satte meg på huk ved siden av sofaen han satt i og begynte å prate med han(husker dessverre ikke om hva, men det er kanskje ikke det viktigste heller). Han inviterte meg etter hvert opp i sofaen siden det var plass ved siden av han. Vi begynte til slutt å kysse, og jeg håpet at det ikke var et engangstilfelle. Han bodde visst her fant jeg ut..og håpet mitt bare steg etter hvert som vi ble bedre kjent. Vi slo følge på vei hjem igjen, og avtalte å møtes dagen etterpå siden det da skulle være fest med han. Ettersom dagene gikk, ble jeg mer og mer sikker på at jeg ville innlede et forhold til han. Han virket helt perfekt. Vi ble "offisielt" sammen den 8. August og har vært sammen siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en søt historie! :)

Jeg møtte min kjære 17.april 2004! Da hadde vi deitet i 2 månder via spraydate, msn og telefon.. Så vi bestemte oss for å møtes, og dagen var den 17.april 2004 :) Det skulle vise seg og ikke slå feil! Vi ble kjærester samme dag! ;) Og nå har vi vært samboere i 2 uker! Hurra! :ler: Hehe... Veldig deilig å flytte sammen etter over 2 år med avstandsforhold! Så det var den historien! Hehe.. :)

Skrevet

Vi traff hverandre under en sommerfestival, en lys og fager sommerkveld. Han (S) var i baren med en venn og jeg satt like ved sammen med en venninne. Venninna mi snakket litt med kompisen hans da hun gikk over til bare og bestilte vin til oss, etter det kom alle 3 og satte seg sammen med meg.Det endte med at vi gikk etter en stund for vi skulle treffe noen andre, og gutta ble sittende igjen. Glemte dem mer eller mindre etter det.

Tre uker senere var jeg ute med en annen venninne et annet sted. Vi var ute og feiret bursdagen hennes, men jeg ble litt for full og det endte med at jeg vrikka ankelen og hinket meg av dansegulvet. Satte kursen mut utgangen, men i det samme var det en som tok meg i armen og smilte til meg. Det var jo bare det herlige smilte...ja...smeltet helt jeg!

Det var S som hadde gjenkjent meg. Vi ble sittende og snakke om alt mulig og til slutt dro vi hjem til venninna mi sammen, han tok en taxi hjem til seg selv etter det. Jeg hadde ikke gitt ham nr mitt, men han kontaktet venninna mi dagen etter, og spurte henne. Litt senere ringte han, og vi hadde avtalte lunsj sammen...det utviklet seg til kino, teltur, Englandsferie, samboerskap og forlovelse. 19 mnd sammen i morgen. ;)

Skrevet
For en søt historie!  :)

Jeg møtte min kjære 17.april 2004! Da hadde vi deitet i 2 månder via spraydate, msn og telefon.. Så vi bestemte oss for å møtes, og dagen var den 17.april 2004 :)  Det skulle vise seg og ikke slå feil! Vi ble kjærester samme dag! ;)  Og nå har vi vært samboere i 2 uker! Hurra! :ler:  Hehe... Veldig deilig å flytte sammen etter over 2 år med avstandsforhold! Så det var den historien! Hehe.. :)

Så morsomt, jeg traff min kjære 16. april 2004 :)

Var på bursdagsfest hos ei vennine. Ble litt fulle begge to og endte med og rote. Han ringte meg dagen etter og vi ble enig om å møtes igjen.

Siden har vi vært sammen, flyttet offisielt sammen i februar i fjor, forlovet oss i juli i fjor og gifter oss neste år.

Har det bare kjempefint :)

Skrevet

Jeg traff min kjære på internett. På en internasjonal side...

Han bodde i USA og jeg her i Norge.

Etter mye chatting, webcam og etterhvert timelange telefoner dro jeg til USA på blind date! :D

Det ble full klaff.

1 mnd etter jeg hadde reist hjem flyttet han fra hjemlandet sitt, forlot familien og vennene sine, og flyttet til lille Norge for å være med meg!

Han har bodd i Norge i 8 mnd nå, vi er gift og han har begynt å lære seg norsk! :)

Skrevet

Vi ble spleiset av min gode venninne for 6 år siden - jammen hadde hun rett, vi passet godt sammen! :D

Skrevet

møttes på en festival...rotet litt, treftes neste helg og neste helg der igjen og etter det ble vi vell sammen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...