Gå til innhold

kastet ut fra skolen


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Å måtte bestå på medikamenteksamen er ikke strengt



Anonymous poster hash: 325d7...c0a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg fikk velge mellom en sykepleier som aldri gjør medisinsk feil men som er pottesur og lite hyggelig eller en som gjør små tabber men er verdens kosligste så ville jeg valgt det første slternstivet....

Selv om du hadde dødd av denne tabben?

Anonymous poster hash: f2a0b...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom man har strøket på medikamentregning 4 ganger, så er det litt feil å si at man ikke burde bli Sykepleier. Jeg har selv strøket 4 ganger. Mye av det var pga angst og stress på eksamen. Har aldri strøket i matematikk tidligere. Hørte faktisk om ei som strøk på Anatomi eksamen 7 ganger, før hun klarte det. Jeg har klart det fint i alle fag som jeg har hatt hittil, untatt medikamentregning. Og jeg skal ta medikamentregning eksamen som privatist i I November. Juhu! :) Håper jeg klarer det, ellerså burde jeg vel ikke bli sykepleier? Lol.

Hvordan får hun lov til å ta eksamen 7 ganger? På studiet jeg går blir man kastet ut dersom man stryker 3 ganger. Jeg studerer medisin. Konteeksamen er i august, og består man ikke denne må man gå året om igjen. Om man ikke består eksamen da er det farvel.

Anonymous poster hash: f2a0b...979

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en ting, får man lov til å bruke kalkulator på medikamentregning-eksamen, eller er det kun god gammeldags hoderegning som gjelder?



Anonymous poster hash: d5b3f...776
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Bare lurer på en ting, får man lov til å bruke kalkulator på medikamentregning-eksamen, eller er det kun god gammeldags hoderegning som gjelder?

Anonymous poster hash: d5b3f...776

Man får bruke kalkulator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en ting, får man lov til å bruke kalkulator på medikamentregning-eksamen, eller er det kun god gammeldags hoderegning som gjelder?

Anonymous poster hash: d5b3f...776

Du får bruke enkel kalkulator.

Anonymous poster hash: 3182d...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

denne tråden er jo så gammel at TS sin veninne har vel snart gått av med pensjon.



Anonymous poster hash: 94ae0...575
Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne tråden er jo så gammel at TS sin veninne har vel snart gått av med pensjon.

Anonymous poster hash: 94ae0...575

Nei, hun prøver vel på sitt 18. forsøk på eksamenen.

Anonymous poster hash: f2a0b...979

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at dette bare er helt realt. Man må stille visse krav til oss kvinner i dagens samfunn. Og klarer vi ikke de kravene, synes jeg vi automatisk blir verdt mindre. Selvfølgelig er det kjedelig for din venninne, men tror det beste er å skaffe seg nye venner. Du får nok mer utbytte av det. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at dette bare er helt realt. Man må stille visse krav til oss kvinner i dagens samfunn. Og klarer vi ikke de kravene, synes jeg vi automatisk blir verdt mindre. Selvfølgelig er det kjedelig for din venninne, men tror det beste er å skaffe seg nye venner. Du får nok mer utbytte av det. Takk

Goddagmannøkseskaft

Anonymous poster hash: 40819...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at dette bare er helt realt. Man må stille visse krav til oss kvinner i dagens samfunn. Og klarer vi ikke de kravene, synes jeg vi automatisk blir verdt mindre. Selvfølgelig er det kjedelig for din venninne, men tror det beste er å skaffe seg nye venner. Du får nok mer utbytte av det. Takk :)

Hva har dette med kvinner å gjøre? :klo:

Anonymous poster hash: f2a0b...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...