Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er fristet til å prøve ut leppestift fra MAC, noen her som har prøvd og vil dele sine erfaringer? Er fargene sterke, holdbare osv.? Evt noen andre anbefalninger, leter etter en ny rød favoritt leppestift

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, er fristet til å prøve ut leppestift fra MAC, noen her som har prøvd og vil dele sine erfaringer? Er fargene sterke, holdbare osv.? Evt noen andre anbefalninger, leter etter en ny rød favoritt leppestift

Har ikke prøvd dem selv ennå, men hvis du er nysgjerrig så finnes det brukererfaringer på http://makeupalley.com/product/ :) Ser ut som de har fått bra kritikker.

Skrevet

Selv har jeg lyst å prøve enten den nyansen som heter Russian Red (tror det sto om den i Elle, pga at Madonna brukte den) eller denne som Gwen Stefani bruker her. Rimelig rød, altså! :)

Skrevet
Selv har jeg lyst å prøve enten den nyansen som heter Russian Red (tror det sto om den i Elle, pga at Madonna brukte den) eller denne som Gwen Stefani bruker her. Rimelig rød, altså!  :)

Kler du rød lebestift? Så heldig.. Jeg ser helt syk ut med mørke farger. Men har lagt merke til at andre også gjør det ;)

Gjest arkmark
Skrevet

Må være bra med en lebestift som står til powerbooken eller i-booken?

Skrevet
Kler du rød lebestift? Så heldig.. Jeg ser helt syk ut med mørke farger. Men har lagt merke til at andre også gjør det ;)

Nei, jeg tror ikke jeg kler det spesielt bra, men jeg vil ha den allikevel! :ler: Nå når jeg har bleket tennene og fremdeles er ganske sommerbrun kan jeg godt bruke litt sterke farger, men utover høsten tror jeg det blir best med lipgloss.

Skrevet

Russian Red er ekstremt rød altså. MAC har mange andre og mer brukervennlige rødfarger. Jeg elsker rød leppestift, men Russian Red passer nok best til scenebruk :)

MAC kommer jo til glasmagasinet snart, så da kan du se selv og teste litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...