Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er nå i gang med min første pergokur, tok siste pille for 10 dager siden.

Det jeg lurer på er om man kan ha bivirkninger som kvalme/vondt i magen og svimmelhet etter at siste pille er tatt, at virkningen sitter i kroppen en stund...?

Noen som har erfart dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ganske vondt i magen, kjennes litt ut som jeg har ventet alt for lenge med å tisse så blæra er helt full..

Også har jeg sinnsykt halsbrann!

Vet ikke om det kommer av pergoen men vil kanskje tro det da jeg ikke har hatt dette tidligere.Er vel ca en uke siden siste pille.

Gjest Bizzy i.i.
Skrevet

Jeg har bivirkninger hele syklusen når jeg bruker pergo.. kommer rundt andre/tredje dagen med piller og varer til mens. Har kvalmebyger, hodepine, hetetokter og utrolig irritabelt humør... Godt det forhåpentligvis kommer noe godt ut av det ;)

Lykke til!

Skrevet
Jeg har bivirkninger hele syklusen når jeg bruker pergo.. kommer rundt andre/tredje dagen med piller og varer til mens. Har kvalmebyger, hodepine, hetetokter og utrolig irritabelt humør...

:Nikke: De samme bivirkningene ut hele syklusen, uansett dosering Slitsomt. Det dårlige og svært sensitive humøret var verst. Eneste syklusen uten bivirkninger var da jeg begynte med menopursprøyter rett etter siste pergopille ifb. med AIH. Ble sikkert for mye hormoner for kroppen til at den klarte å reagere, også ble jeg gravid! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...