Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er pervo. Noen andre som liker Larry-spillene?

Fortell, fortell!

Jeg liker nå 6ern best.

Når han skal på stranda med hun mørke dama på date, og får beskjed om å skaffe kondom. Møter henne på stranda senere på kvelden, og vi kysser og jeg tar på hennes pupper i sekundvis. Så er hun klar. Hva skjer? Hun tar på seg kondomen! Ja, hun er mann. Og jeg som skaffet henne en ballkjole.

:hjerte: Larry :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke spilt det på mange år, da det hadde dritdårlig grafikk. Har veldig lyst på det nyeste. Det er jo genialt.

Skrevet

Jeg og. Men jeg får wrong disk inserted, så det går ikke før jeg får hjelp her!

7ern eier ganske fint! hvert eneste spill er veldig fint når han endelig scorer. En blir så glad på hans vegne :)

Trist det er bare nevøen som er på det nyeste :sur: Han har ikke så kul fritidsdress engang!

Skrevet

Jeg elsker Larry. Han lærte meg engelsk.

Ken sent me!

Skrevet

Hmmm har det på xbox, men hvilken er det i rekkefølgen? Prøvde det for lenge siden, etterpå bare glemte jeg hele greien. Var veldig morsomt da, lille megasjekkeren :ler:

Skrevet
Jeg elsker Larry. Han lærte meg engelsk.

Ken sent me!

Oh yea! Spillene var lærerike på mer enn èn måte! :ler:

Personlig spilte jeg 3'ern mye. På Amiga 500 selvsagt!

Hva med Space Quest-serien? Den mest geniale spillserien som noensinne er laget etter min mening!

Skrevet
Oh yea! Spillene var lærerike på mer enn èn måte!  :ler:

Personlig spilte jeg 3'ern mye. På Amiga 500 selvsagt!

Hva med Space Quest-serien? Den mest geniale spillserien som noensinne er laget etter min mening!

Jeg mener å huske at jeg i sin tid brukte den mest dirty utgaven av treern for å stille seksuell nygjerrighet. :sjenert:

Space Quest! Jaa! Roger Wilco! Men jeg blir frustert av spill hvor man dør for lett. Liker best å være udødelig. :sjarmor:

Skrevet

Har kun prøvd en veeldig primitiv utgave av spillet for lenge siden

og selve temaet har vel ikke forrandret seg nevneverdig siden det,

så: nei, jeg liker ikke det spillet, jeg. Teite greier.

Skrevet
Jeg mener å huske at jeg i sin tid brukte den mest dirty utgaven av treern for å stille seksuell nygjerrighet. :sjenert:

Space Quest! Jaa! Roger Wilco! Men jeg blir frustert av spill hvor man dør for lett. Liker best å være udødelig. :sjarmor:

HEhehehe jeg hadde sånn derre juksebok, dvs walkthrough, til 3'ern. Der stod også alle svarene på den testen i begynnelsen når man titta på hu dama gjennom kikkerten. :sjarmor:

Roger Wilco er udødelig (sjarmerende.)! :ler:

Liker 6'ern best jeg. Evnt. 3'ern. Men kommentatoren i 6'ern er priceless!

Hva med Monkey Island spillene? Glem det jeg sa om Space Quest-serien. Monkey Island er gullet mitt!

Skrevet
HEhehehe jeg hadde sånn derre juksebok, dvs walkthrough, til 3'ern. Der stod også alle svarene på den testen i begynnelsen når man titta på hu dama gjennom kikkerten.  :sjarmor:

Roger Wilco er udødelig (sjarmerende.)!  :ler:

Liker 6'ern best jeg. Evnt. 3'ern. Men kommentatoren i 6'ern er priceless!

Hva med Monkey Island spillene? Glem det jeg sa om Space Quest-serien. Monkey Island er gullet mitt!

Kikkerten ja, nå savner jeg brått å være mannsgris...

Jeg vet ikke om jeg har spilt sekseren av SQ! :overrasket: Leste litt på Wikipedia nå, og det hørtes ikke kjent ut... Gulp! Og jeg kaller meg fan... Smekk på lanken til meg!

Jaa, Monkey Island vinner jo alltid! Men jeg gråt nesten da Guybrush kom i 3D. Det er ingen som krysser oss old schoolerne lenger. Hmpf.

Day of the Tentacle òg da, når vi først namedropper. ;) Og Police Quest! Og nå må jeg gi meg, hvis ikke kommer jeg til å namedroppe spill i hele dag, hihi.

Skrevet

The Curse Of Monkey Island savner jeg!

Liker også Larry-spillene.

Skrevet
Kikkerten ja, nå savner jeg brått å være mannsgris...

Jeg vet ikke om jeg har spilt sekseren av SQ! :overrasket: Leste litt på Wikipedia nå, og det hørtes ikke kjent ut... Gulp! Og jeg kaller meg fan... Smekk på lanken til meg!

Jaa, Monkey Island vinner jo alltid! Men jeg gråt nesten da Guybrush kom i 3D. Det er ingen som krysser oss old schoolerne lenger. Hmpf.

Day of the Tentacle òg da, når vi først namedropper. ;) Og Police Quest! Og nå må jeg gi meg, hvis ikke kommer jeg til å namedroppe spill i hele dag, hihi.

Guybrush har fortsatt humoren i 3D, men du har helt rett. Old School er og blir best. Sånn er det bare. "Look behind you, a threeheaded monkey!"

Police Quest er fantastisk. 2'ern liker jeg spesielt godt da. :sjarmor:

Og namedroppe er fantastisk! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...