Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2003 #1 Skrevet 9. januar 2003 Hei! Jeg bruker Biotherm (grønn) type i renseserie. Er sånn passe fornøyd med den, men har brukt den så lenge nå at jeg vil skifte. Har dere noen forslag å komme med? Huden min er sånn standard med fet t-sone, en kvise i ny og ned. Har en del sorte prikker på nesen som jeg ikke blir kvitt (damper huden en gang i uken), og hvis jeg først blir kvitt de sorte prikkene, er det jo "krater" der de sto. Hva kan jeg gjøre for å få mindre porer på nesen? :brunette:
Tusseline Skrevet 9. januar 2003 #2 Skrevet 9. januar 2003 Babor fører superbra produkter, som har fine hudpleie produkter som passer din hudtype perfekt! Du kan forøvrig også gjøre ett raskt søk på "hudpleie", der du vil få flere treff.
Elisjeba Skrevet 9. januar 2003 #3 Skrevet 9. januar 2003 Jeg kan anbefale tea tree oil produktene fra Body Shop. På meg forsvinner urenhetene nesten fullstendig når jeg passer på å rense huden hver dag.
Gjest Duchess Skrevet 9. januar 2003 #4 Skrevet 9. januar 2003 Flora- hvor får man kjøpt-og hva koster Babor?
Tusseline Skrevet 9. januar 2003 #5 Skrevet 9. januar 2003 Flora- hvor får man kjøpt-og hva koster Babor? Babor får man kun kjøpt på hudpleiesalonger. Prisen varierer selvsagt, spørs hvilke produkter du er på jakt etter. Prisnivået ligger på omtrent 300- 400 kr på renseprodukter, men de er knalldrøye.. Produktene har et høyt innhold av planter, urter og alger som virker pleiende og virkningsfullt på huden..
Englepusen Skrevet 10. januar 2003 #6 Skrevet 10. januar 2003 Hiver meg på jeg siden jeg har samme hudtype...Noen som vet om noen andre gode serier som ikke er fullt så dyre? Må være Ikke dyretestet!
starie Skrevet 11. januar 2003 #7 Skrevet 11. januar 2003 Mary Cohr er ganske billige i forhold til andre merker, og serien får man kjøpt i hudpleiesalonger.
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #8 Skrevet 13. januar 2003 Hva synes dere om Lancome sin serie?
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #9 Skrevet 13. januar 2003 Hva synes dere om Lancome sin serie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå