Gå til innhold

Sorte prikker, renseserie, porer etc

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg bruker Biotherm (grønn) type i renseserie. Er sånn passe fornøyd med den, men har brukt den så lenge nå at jeg vil skifte. Har dere noen forslag å komme med? Huden min er sånn standard med fet t-sone, en kvise i ny og ned.

Har en del sorte prikker på nesen som jeg ikke blir kvitt (damper huden en gang i uken), og hvis jeg først blir kvitt de sorte prikkene, er det jo "krater" der de sto. Hva kan jeg gjøre for å få mindre porer på nesen?

:brunette:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babor fører superbra produkter, som har fine hudpleie produkter som passer din hudtype perfekt!

Du kan forøvrig også gjøre ett raskt søk på "hudpleie", der du vil få flere treff.

Skrevet

Jeg kan anbefale tea tree oil produktene fra Body Shop. På meg forsvinner urenhetene nesten fullstendig når jeg passer på å rense huden hver dag. :Nikke:

Gjest Duchess
Skrevet

Flora- hvor får man kjøpt-og hva koster Babor?

Skrevet
Flora- hvor får man kjøpt-og hva koster Babor?

Babor får man kun kjøpt på hudpleiesalonger.

Prisen varierer selvsagt, spørs hvilke produkter du er på jakt etter. Prisnivået ligger på omtrent 300- 400 kr på renseprodukter, men de er knalldrøye..

Produktene har et høyt innhold av planter, urter og alger som virker pleiende og virkningsfullt på huden..

Skrevet

Hiver meg på jeg siden jeg har samme hudtype...Noen som vet om noen andre gode serier som ikke er fullt så dyre?

Må være Ikke dyretestet!

Skrevet

Mary Cohr er ganske billige i forhold til andre merker, og serien får man kjøpt i hudpleiesalonger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva synes dere om Lancome sin serie?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva synes dere om Lancome sin serie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...