Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere erfaring med at far har tatt deler av fødselspermisjonen? Hvordan funket det? Var det slitsomt/upraktisk å gå tilbake til jobb tidligere enn etter 1 år?

• 18 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymkode: a06aa...551

Skrevet
På 21.3.2002 den 13.37, Anne skrev:

Har noen av dere erfaring med at far har tatt deler av fødselspermisjonen? Hvordan funket det? Var det slitsomt/upraktisk å gå tilbake til jobb tidligere enn etter 1 år?

Her skal far ta alle 40 ukene, jeg skal kun være hjemme 9 uker i tiden før og etter fødsel. Vi gjør det slik fordi jeg blir smågal av å gå hjemme døgnet rundt, og føler jeg får nok tid med barnet i timene utenom jobb.

Anonymkode: 79548...34e

Skrevet

Her tok far hhv 16 og 20 uker permisjon. Fornøyd med det. 

Anonymkode: cad69...080

Skrevet

Startet i jobb da unge nr 1 var 8 mnd, med nr 2 var ungen 7 mnd. Gikk veldig bra begge gangene. Litt usikker på hvorfor det skulle være slitsomt/upraktisk. Hvis man ammer mye ser jeg at det kan være litt dumt. Eller hvis det kun er mor som tar ungen om natten. 

Anonymkode: ce6a9...662

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dytt

HVORFOR? Tråden er fra 2002!

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, Meadow skrev:

😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: d86ad...28e

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Meadow skrev:

Dytt

Skrevet

Fortsatt aktuelt i dag da :) dytt 

Anonymkode: 379d1...c1b

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Startet i jobb da unge nr 1 var 8 mnd, med nr 2 var ungen 7 mnd. Gikk veldig bra begge gangene. Litt usikker på hvorfor det skulle være slitsomt/upraktisk. Hvis man ammer mye ser jeg at det kan være litt dumt. Eller hvis det kun er mor som tar ungen om natten. 

Anonymkode: ce6a9...662

Dette er jo den vanlige fordelingen ca. Jeg blir tvunget tilbake i jobb når baby er 8 mnd.

Anonymkode: eb646...e38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...