Gå til innhold

Penisskrekk?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg liker peniser. Myke, harde - verdens beste kosedyr er de uansett.

Er såååå enig med deg :klappe: Og lukt/smak :overrasket: Aldri opplevd noe ekkel lukt eller smak, og jeg har hatt noen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke vært utsatt for overgrep? Kanskje til og med som er fortrengt? Jeg hadde en tid et noe anstrengt forhold til peniser etter overgrep som svært ung.

Gjest *Just-Me*
Skrevet (endret)

Hei TS, jeg skjønner deg kjempegodt, for jeg HADDE stoor penisskrekk. Men nå ELSKER jeg dem!! (eller mannen sin da..)

Noen her nevner seksuelle overgrep, og andre uhyggelige hendelser kan medføre at man får penisskrekk, kan så godt hende det, men det trenger vel ikke ha noe betydning. Jeg har opplevd voldtekt, men føler ikke et har gitt meg penisskrekken akkurat...)

Men jeg klarte ikke ta på penisen, hvertfall ikke smake på.... helst ikke røre den.... Lukt og alt var ekkelt, ville kaste opp.

Det var føst med samboeren min som jeg har nå at jeg begynnte å like peniser. Som andre sa, verdens beste ting å kooze med, myk hard deilig osv!! JA, helt ening. For min del begynnte jeg å like det fordi jeg er trygg på samboeren min, og når jeg ser hvor godt han liker det jeg gjør, liker jeg bedre og bedre å gjøre det. Smak, lukt osv bryr meg ikke lengre... Nå er alt bare deilig synes jeg!!!

Så skrekken din kan avta og forsvinne!! Men du kan ikke tvinge deg selv til å like peniser. Jeg synes ikke du skal slå av lyset og la være å se på penis, se på den nøye, studer, kansje du får et annet syn på den!!! Kos med penis i dusjen, da blir lukt og smak "borte" i vannet og shampo lukt osv... det hjelper nok på!!!

Endret av *Just-Me*
Skrevet

jeg har oxo skrekk for peniser. og aner ikke hvorfor. klarer ikke å ta på de. ihvertfall ikke suge. har prøvd en gang og det er det veste jeg har vært med på i hele mitt liv.

er jo ikke akkurat gøy å være redd for noe sånt....

Skrevet
jeg har oxo skrekk for peniser. og aner ikke hvorfor. klarer ikke å ta på de. ihvertfall ikke suge. har prøvd en gang og det er det veste jeg har vært med på i hele mitt liv.

er jo ikke akkurat gøy å være redd for noe sånt....

Men å få nytelse vha av en sånn, det er ok? Eller? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig altså, ikke for å gjøre narr på noe vis.

Skrevet

ja klarer å ha sex å nyte det om det er det du mener, men klarer liksom ikke ta på den. herregud, høres jo helt sykt ut........

Skrevet

Nei, det er da ikke SYKT!

Jeg synes det er så trist at det har blitt sånn i dag, at alle liksom skal slikke og suge og ha doggy og svelge og anal og alt det der. Det ser en jo godt i dette forumet, at når noen har et problem som dette, så løper folk til med å fortelle hvor høyt de elsker peniser. For det er jo det som er det normale, må vite.

Stakkars tenåringer som vokser opp til den oppfatningen av sex!

Vi er forskjellige. Enkelt og greit. Noen liker det, noen liker det ikke. Kanskje er det en grunn til det baki der et sted, kanskje ikke. Men det er nå sånn det er. Og så fører det til at man føler seg SYK da, når man avviker fra det vedtatt riktige.

Som jeg skrev tidligere, lysten sitter ikke først og fremst i øynene. Lysten er et komplisert samspill mellom hjerne og kropp, og akkurat så komplisert at man kan ha lyst på mannen selv om man ikke digger synet av utstyret hans.

Det finnes sikkert flere måter å løse dette problemet på. Man kan prøve å finne ut om det er en årsak til skrekken, og deretter behandle årsaken. Eller man kan ta for seg selve symptomet (skrekken) og prøve å minske den gjennom eksponeringstrening. Eller man kan øve seg å akseptere at man har det slik, og normalisere det på den måten.

Skrevet (endret)
Nei, det er da ikke SYKT!

Jeg synes det er så trist at det har blitt sånn i dag, at alle liksom skal slikke og suge og ha doggy og svelge og anal og alt det der. Det ser en jo godt i dette forumet, at når noen har et problem som dette, så løper folk til med å fortelle hvor høyt de elsker peniser. For det er jo det som er det normale, må vite.

Stakkars tenåringer som vokser opp til den oppfatningen av sex!

Vi er forskjellige. Enkelt og greit. Noen liker det, noen liker det ikke. Kanskje er det en grunn til det baki der et sted, kanskje ikke. Men det er nå sånn det er. Og så fører det til at man føler seg SYK da, når man avviker fra det vedtatt riktige.

Som jeg skrev tidligere, lysten sitter ikke først og fremst i øynene. Lysten er et komplisert samspill mellom hjerne og kropp, og akkurat så komplisert at man kan ha lyst på mannen selv om man ikke digger synet av utstyret hans.

Det finnes sikkert flere måter å løse dette problemet på. Man kan prøve å finne ut om det er en årsak til skrekken, og deretter behandle årsaken. Eller man kan ta for seg selve symptomet (skrekken) og prøve å minske den gjennom eksponeringstrening. Eller man kan øve seg å akseptere at man har det slik, og normalisere det på den måten.

Godt innlegg! Men jeg synes det er litt spesielt at noen kan synes peniser er SÅ ekle.

Endret av d'Arc
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hva i alle dager er det med dere jenter?

Hylekor om mindre pene og at de lukter og ditt og datt.

En mann med "normal" hygiene som ikke er smittet av en eller annen sykdom eller har en eller anne infeksjon lukter på langt nær så mye som ei normal fitte gjør. Jeg synes smilet til min kjære er vakkert, synes også hun har pene øyne og en fantastisk hud. Fitta hennes blir jeg mest kåt av, vet hva den kan gjøre for både meg og henne............ Om siste dusjen var dagen før blir det neppe slikking på samme måte som jeg ikke forventer en blow job om det begynner å bli 12-14 timer siden junior har vært i kontakt med såpe og vann.

Dere er f.... meg snåle enkelte her inne ja :ler:

Skrevet
Hva i alle dager er det med dere jenter?

Hylekor om mindre pene og at de lukter og ditt og datt.

En mann med "normal" hygiene som ikke er smittet av en eller annen sykdom eller har en eller anne infeksjon lukter på langt nær så mye som ei normal fitte gjør. Jeg synes smilet til min kjære er vakkert, synes også hun har pene øyne og en fantastisk hud. Fitta hennes blir jeg mest kåt av, vet hva den kan gjøre for både meg og henne............ Om siste dusjen var dagen før blir det neppe slikking på samme måte som jeg ikke forventer en blow job om det begynner å bli 12-14 timer siden junior har vært i kontakt med såpe og vann.

Dere er f.... meg snåle enkelte her inne ja  :ler:

Akkurat like lite som "vi jenter" da kjenner vår egen lukt der nede, kjenner tydeligvis dere gutter deres lukt der nede...

Det er ikke lukt av en uvasket bakterieinfisert junior det siktes til her. Det er faktisk den naturlige lukten! Tror både du og dama di skal prise dere lykkelig for at dere har det problemfritt i senga...

Til andre kommentarer her; jeg tenker nok også det må være en årsak til avskyen. Men det blir jo vanskelig å debattere årsaker vi ikke kjenner til (og det blir raskt moderert bort også, å "spekulere i årsakssammenhenger man ikke kjenner..." ;) ).

Men man er ikke snål selv om man ikke har det som dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...