Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Jeg tror jeg kanskje har litt penisskrekk. Jeg er definitivt ikke lesbisk. Men. Jeg synes ikke peniser er pene, ja de er rett og slett udelikate - på grensen til å være ekle. Formen er ikke pen, Synlige blodårer, fargen er ikke så veldig delikat, den er hårete, det lukter ikke spesielt godt, det kommer ekkel væske ut... I det hele tatt... (for all del - jeg vet at vagina ikke er noen rose, heller) Jeg er snart 30, ingen fjortiss. Har sett min andel peniser, og alle har vært like "ille". Begyner å lure på om det alltid vil være slik. Det er like "ille" selv om jeg er forelsket og glad i mannen.
Gjest gjesta Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Poenget med peniser er jo ikke at de skal være pene å se på da. Slå av lyset!
Gjest Hilde79 Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Smaken og lukten er jo der likevel. ← Mannen får pent vaske seg!
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Mannen får pent vaske seg! ← Det hjelper litt, men ikke nok, dessverre.
Gjest gjesta Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Hmm, så rart. Jeg liker peniser jeg. De er gode og glatte og myke, alt etter hvilken tilstand de er i. Smaken er jo ikke alltid så god, men er den godt vasket og mannen har spist f.eks ananas hjelper det mye. Det hjelper også å ha lakris i munnen samtidig. Og så hjelper det å være full. De lukter da ikke så mye? Sikker på at du ikke er litt uheldig i valg av mann?
Gjest arkmark Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 Og så hjelper det å være full. Kjedelig hvis du er i et fast forhold og må drikke deg full hver gang du skal gi en blowjob, da. Har du en type som er glad i det, vil du jo risikere å bli alkoholiker.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 Håper ikke dette er gjengs oppfatning blant kvinner. Hvordan ville dere følt det om du visste at menn oppfattet fitta di som ekkel, stinkende og uappetitelig?
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 Kjedelig hvis du er i et fast forhold og må drikke deg full hver gang du skal gi en blowjob, da. Har du en type som er glad i det, vil du jo risikere å bli alkoholiker. ← Nei, det må jeg overhodet ikke. Jeg bare mente at hvis hun ikke liker det, så kan det være lettere å gjøre når man er full, for å venne seg litt til det. Eller egentlig ikke full en gang, bare brisen. Jeg er ihvertfall mye lettere å overtale når jeg er brisen enn ellers, uten at jeg er drikker mer enn 1-2 ganger i måneden. Jeg gir han blowjob ellers også, men ikke fullt så ofte som han kunne ønsket seg.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #11 Skrevet 25. august 2006 Jeg liker peniser. Myke, harde - verdens beste kosedyr er de uansett.
Gjest Emera Skrevet 25. august 2006 #12 Skrevet 25. august 2006 (endret) Håper ikke dette er gjengs oppfatning blant kvinner. Hvordan ville dere følt det om du visste at menn oppfattet fitta di som ekkel, stinkende og uappetitelig? ← Nå skal jeg generalisere litt her. Sier det med en gang, så er det gjort! Jeg tror det er en del kvinner som synes som trådstarter, men ikke tør å si det. Det kan sikkert være flere grunner til at man synes det, kanskje har man uforvarende sett noe som barn (uten at noe fælt har skjedd), og så har synet festet seg. Uten at man egentlig husker at man har sett noe. For eksempel. (Seksuelt misbrukte kvinner vil jo klart kunne synes at en penis og dens "etterlatenskaper" er stygt, men det er en historie for seg). Og her kommer generaliseringen: Kvinner er ikke like visuelt anlagte som menn. Vi kan ha et annet tenningsmønster, lysten er knyttet opp mot følelsene. Vi kan altså få seksuell tenning selv om vi ikke synes en penis er særlig vakker. Fint at det er mange her som iler til med å si at de elsker tissetasser, selv om ikke det var poenget med tråden... men det er altså ingen skam å synes som trådstarter. Det er jo ikke nødvendig å si til mannen at man blir kvalm av utstyret hans. Noe får man holde for seg selv. Det finnes gode måter å formidle at man synes enkelte ting er vanskelig. Og så får man legge opp sexlivet sitt etter hvordan man har det, rett og slett. Endret 25. august 2006 av Emera
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #13 Skrevet 25. august 2006 Jeg henger meg opp i det du sier om lukt, jeg. Det høres mer ut som et hygieneproblem enn noe som er typisk for peniser. Lukte gjør den vel ikke før det går et par dager uten at mannen vasker seg? Evt om han har spist noe sterkt, da smaker/lukter sæden gjerne litt sterkt også. Håret kan du jo barbere bort? Uansett synd at du føler det sånn. Jeg synes en penis er et deilig syn.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #14 Skrevet 25. august 2006 Jeg liker peniser jeg, de har sin egen skjønnhet Og det mener jeg også, er ikke noe jeg sier for å være snill. Før jeg ble seksuelt aktiv syntes jeg også peniser var stygge, men da jeg fikk utforsket kjæresten min fikk endret jeg mening. Før sa jeg at jeg aldri kunne ha funnet på å suge en mann, "æsj så ekkelt", men nå har jeg ingenting i mot det.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #15 Skrevet 26. august 2006 Det høres mer ut som et hygieneproblem enn noe som er typisk for peniser Trur du skal være forsiktig i dine uttalelser Trur det er likt fordelt,det er nu mine erfaringer. Leser med gru på sidene her at enkelte kvinner ikke bruker noen form for såpe der nede...kan det bli rent av det???
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #16 Skrevet 26. august 2006 Trur du skal være forsiktig i dine uttalelser Trur det er likt fordelt,det er nu mine erfaringer. Leser med gru på sidene her at enkelte kvinner ikke bruker noen form for såpe der nede...kan det bli rent av det??? ← Personen du siterer påstår da ikke at menn generelt er mindre hygieniske enn kvinner?
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #17 Skrevet 26. august 2006 Du byttet ut ordet "enn" med et komma, kanskje?
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #18 Skrevet 26. august 2006 Trur du skal være forsiktig i dine uttalelser Trur det er likt fordelt,det er nu mine erfaringer. Leser med gru på sidene her at enkelte kvinner ikke bruker noen form for såpe der nede...kan det bli rent av det??? ← Jeg tror du må lese innlegget mitt ordentlig før du svarer.
Gjest Hilde79 Skrevet 26. august 2006 #19 Skrevet 26. august 2006 Leser med gru på sidene her at enkelte kvinner ikke bruker noen form for såpe der nede...kan det bli rent av det??? ← Det er mange som ikke tåler såpe, selv om det er spesial-såpe. Det blir selvsagt rent.
Knurr Skrevet 26. august 2006 #20 Skrevet 26. august 2006 Lurer fryktelig på hva slags menn damene her har, hvis tissen ikke lukter noe når den er vasket. Mulig jeg har truffet feil fyrer, men uansett hvor nyvaskede de har vært (og jeg har til og med prøvd å gjøre jobben grundig selv) så har hver enkelt penis sin distinktive lukt og smak. Akkurat som mine egne deler etter ryktene har. Noen ganger har noen peniser en lukt som er mindre apetittvekkende, og ikke alle peniser følger jadefigurmalen. Hvis TS har møtt utoverbetissede som ikke har en attraktiv en, så kan det lille traumet henge igjen. Men penisskrekk ville jeg ikke kalt det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå