Nellie Cortado Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Jeg skal vaske ut leiligheten min p.g.a. flytting. Jeg har visst ikke vært super-flink å tørke oppå kjøkkenskapene. Nå er det et sånn tynt belegg der (sikkert av stekeos/fett) som er vanskelig å få helt bort. Er det noen som har et supertriks på noe som tar sånt lett? Er salmiakk det beste eller? Syns det er så ekkelt å vaske med salmiakk.
Leo Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Kjøp "Kraftvask", "Grovrent" eller tilsvarende i malerforretning/jernvarehandel. Lukter lite, men fjerner det meste!
Arkana Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Jeg synes salmiakk er det absolutt beste, fjerner alt av fett. Zalovann med en skvett salmiakk gjør susen.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Vær litt forsiktig om du går for "kraftvask" for det fjerner virkelig det meste - glansen i maling/lakk også
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Cillit bang. Den mot fett. Funker som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå