Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 noen som har tips til hvor jeg kan få tak i en lakkjole eller lakkskjørt som kan passe til meg som ikke er så sabla tynn ? og som helst ikke sitter klistret til rumpa helst norske butikker/nettbutikker
Gjest splæsj Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Jepp. Her er det masse digg, både til soverommet og ellers. Manillusion
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jepp. Her er det masse digg, både til soverommet og ellers. Manillusion ← har tittet der, det meste de har går kun opp til large i størrelsen.
Gjest gjesta Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 www.tacky.com (har ikke sjekket det ut selv,så du må lete deg frem selv).
minienthe Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 www.tacky.com (har ikke sjekket det ut selv,så du må lete deg frem selv). ← var jo ikke en nettbutikk der da
Gjest Lompa i.i Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Jeg har noen linker hvor jeg tror det var noe sånt, ja. Akkurat nå er jeg for trøtt til å leite ordentlig etter dem, men send meg en pm i morgen og minn meg på det, så skal jeg sende dem til deg. godnatt.
minienthe Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Jeg har noen linker hvor jeg tror det var noe sånt, ja. Akkurat nå er jeg for trøtt til å leite ordentlig etter dem, men send meg en pm i morgen og minn meg på det, så skal jeg sende dem til deg. godnatt. ← tror ikke gjester kan sende pm ?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 har tittet der, det meste de har går kun opp til large i størrelsen. ← Ok. Du kan jo spørre om hun kan bestille større størrelser til deg?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 Ok. Du kan jo spørre om hun kan bestille større størrelser til deg? ← er jo litt kjedelig om hun bestiller inn noe jeg ikke liker... da blir hun sittende med en vare som jeg eventuellt ikke vil ha.
Gjest Hufsa Skrevet 25. august 2006 #11 Skrevet 25. august 2006 Jepp. Her er det masse digg, både til soverommet og ellers. Manillusion ← Oii..der var det mye stilig http://www.manillusion.no/stuepike-forklek...vit-p-3235.html Har denne, og min samboer liker den veeeeldig godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå