Donnie Darko Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,871247,00.html fant denne artikelen i Svenske Aftonbladet,der en Konsert m.bla Marduk ble stanset i Polen her om dagen. Det står også at Polske myndigheter vil innføre en lov som forbyr satanisk rock. Flott tiltak! Selv har jeg aldri vært borti denne "satan-rocken". Hva er egentlig det for slags musikk? Er det noe ala Elvis bare med liksminke?
Gjest Bellatrix Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Sikkert noe ala Marolyn Manson, band som brenner Bibler på scenen og hyller djevelen. Det er i hvert fall det jeg forbinder med "satanrock".
talin Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 En kan ikke akkurat si at en overrasket, med tanke på at den sittende administrasjonen i Polen er meget verdikonservative katolikker.
bob marley Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Sikkert noe ala Marolyn Manson, band som brenner Bibler på scenen og hyller djevelen. Det er i hvert fall det jeg forbinder med "satanrock". ← marilyn manson er ikke satanrocker
Gjest Bellatrix Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Nei, vel. Trodde han drev med Bibelbrenning på scenen. Kall han hva du vil for meg.
Gjest Bellatrix Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Det står her at han er satanist, men vi snakker kanskje ikke om samme Marilyn Manson?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Polakkene har skjønt hvordan man skal gjøre satanistrocken populær blant ungdommen
punktom Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Det står her at han er satanist, men vi snakker kanskje ikke om samme Marilyn Manson? ← Det dreier seg om en hedonistisk Lavey-satanisme, som har lite med satan å gjøre. Mer om opposisjon mot moralismen og kyskheten i kirken. Men det var en digresjon. Det er nok black metal det dreier seg om, så DD var nok retorisk da slik musikk ikke akkurat har noe med satan å gjøre.
Gjest Bellatrix Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 Ikke vet jeg, men jeg skjønner at folk ikke vil ha band som har døde dyr og brenning av Bibler som en del av showet.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 Flott tiltak! Selv har jeg aldri vært borti denne "satan-rocken". Hva er egentlig det for slags musikk? Er det noe ala Elvis bare med liksminke? ← Det har jeg også undret meg over mange ganger. Jeg tror det har sammenheng med onde band fra 70-tallet som Led Zeppelin og Black Sabbath som har plater som kan spilles baklengs for å få frem sataniske budskap.
T.S Skrevet 25. august 2006 #11 Skrevet 25. august 2006 hehe.. DD setter vel bare fokus på at folk flest ikke har peil på hva hans musikkform er og står for. Folk menigmann er vel black metal, metal generelt og satanrock det samme..
Gjest beekeeper Skrevet 25. august 2006 #12 Skrevet 25. august 2006 hehe.. ligner litt på dennesaken det.. Den forferdelige satanmusikken altså!!!!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 25. august 2006 #13 Skrevet 25. august 2006 (endret) Selv er jeg for å forby denne satanmusikken, piggrådmusikken og den grusomme dunk-dunk-musikken som dagens ungdom spiller i dag. Endret 25. august 2006 av Slangen
T.S Skrevet 25. august 2006 #14 Skrevet 25. august 2006 Selv er jeg for å forby denne satanmusikken, piggrådmusikken og den grusomme dunk-dunk-musikken som dagens ungdom spiller i dag. ← hehe.. Jeg er for å forby all "p4" 80- og 90-tallsmusikk som ødelegger nervestystemet..
Superlammet Skrevet 25. august 2006 #15 Skrevet 25. august 2006 Ikke vet jeg, men jeg skjønner at folk ikke vil ha band som har døde dyr og brenning av Bibler som en del av showet. ← Hmm det er lenge siden ejg har sett eller hørt om et band som har brent bibler som endel av show. Si meg, er Otto Jespersen satanist? Han har brent både flagg og bibler til sitt show!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #16 Skrevet 28. august 2006 tåpelig å forby metal generelt, akkurat som om noen skulle forby techno fordi de som hører på det bare driver med dop.
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #18 Skrevet 31. august 2006 Det står her at han er satanist, men vi snakker kanskje ikke om samme Marilyn Manson? ← Den fagen der er jo ikke til å ta feil av, da
T.S Skrevet 31. august 2006 #19 Skrevet 31. august 2006 Den fagen der er jo ikke til å ta feil av, da ← I og med at han er gift med ei dame, så er han ikke noen "fag" da..
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #20 Skrevet 31. august 2006 (endret) men sjå på haaaan :O Uansett; Satanrock vil alltid eksistere, akkurat som kurdere/albanere/andre fra rundt omkring. Av den enkle grunn at folk ikke vet nok om det de prater om, så de må bare bruke et enkelt begrep som alle bruker og kan. Nesten akkurat som jeg kalte han manson for homo fordi han bruker sminke og dameklær ;D Endret 1. september 2006 av vimse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå