miow Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Argh! Her tar jeg masse bilder, og når jeg skal se på dem er 4-5 av dem borte og erstattet med et spørsmålstegn og ordene "ødelagte data". Dette er altså på bildeviseren på selve kameraet. De kom heller ikke med på pcen etterpå. Og et annet bilde kom under "kan ikke vise fil" eller noe slikt. Jeg gjorde da ikke noe galt når jeg tok dem, tror faktisk at jeg fikk til å se dem eg gang før de ble borte og! Hva nå? Noen som har opplevd det samme? Er kameraet mitt ødelagt?
Dru Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Har du en annen minnebrikke du kan prøve? Ellers så kan du prøve å formatere minnebrikken.
miow Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2006 Har du en annen minnebrikke du kan prøve? Ellers så kan du prøve å formatere minnebrikken. ← Hvordan formaterer jeg?
Dru Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Det skal være et valg for det i menyene en plass, men jeg vet ikke helt hvor.
Gjest Elfrida Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Det er nok minnebrikken som ikke er helt god. Formatering kan hjelpe, men jeg hadde nok vurdert å gå til innkjøp av et nytt et. Jeg mista nylig omtrent alle feriebildene på grunn av et elendig minnekort, utrolig irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå