Gjest care Skrevet 9. januar 2003 #1 Del Skrevet 9. januar 2003 Ja, nå skal jeg kjøpe meg ny. Batteriet på NOKIA 3310 er dritdårlig nå. Men jeg skal beholde kontantkortet og telefonnummeret, men hvilken mobil er bra. Dette forumet må jo være det rette til å dele erfaringer. ANYONE??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2003 #2 Del Skrevet 9. januar 2003 Er selv på jakt, så jeg følger med her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zala Skrevet 9. januar 2003 #3 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg er superfornøyd med min 3310. Hvorfor kjøper du ikke bare nytt batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. januar 2003 #4 Del Skrevet 9. januar 2003 Tips: Clas Olsson.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2003 #5 Del Skrevet 9. januar 2003 En 6510 kanskje? Hvor mye er du villig til å betale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. januar 2003 #6 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg har hatt 5510, 3310, og nå 3510. Kunne vel godt ha hatt 3310 enda, men 3510 har så flotte ringelyder.... Du får en ny uten abb for 1400 kr. Men som nevnt, nytt batteri på clas olsson for ca 200 kr ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2003 #7 Del Skrevet 9. januar 2003 Batteriet er visst en svakhet på 3310'ene. Jeg har en 6510 som jeg er overfornøyd med..ellers var jeg superfornøyd med 8210 ( helt til jeg vaska den i vaskemaskinen) prøv og se om du kan få taki noen på bestbuy.no feks? jeg går for modellene nevnt ovenfor. ( før noen sier noe om svakheten i 8210 så hadde jeg aldri noe problemer med displayet på min..som sagt før den havna i vaskemaskinen ) lite tilbud med kontantkort.ingen teleoperatør som tjener noe særlig på dette. er som regel der de bra telefonene er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 9. januar 2003 #8 Del Skrevet 9. januar 2003 Har også Nokia 3510 og er fornøyd med denne......har polyfoniske ringetoner og plass til 150 sms...... Hadde 3410 som ble stjålet i oktober, var fornøyd med denne også.....men hadde kun plass til 30 sms......ikke så fine ringetoner....men selve telefonen er en smule mindre enn 3510... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 9. januar 2003 #9 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg har også Nokia 3310, og er veldig fornøyd med den. Kjøpte meg nettopp et nytt batteri på Biltema jeg, mye rimeligere enn å betale flere tusen kroner for en ny mobiltelefon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. januar 2003 #10 Del Skrevet 9. januar 2003 Batteriene på clas ohlson har jeg hørt er dritdårlige. Hva koser 3510 uten abb. Hvordan ser den ut? Noen som vet? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2003 #11 Del Skrevet 9. januar 2003 Noen av de batteriene er bedre enn det du får med telefonen går det også rykter om. Jeg kjøpte batteri til 3310 på Clas, og det funker helt fint. (nå er jeg litt dårlig med å la det blir helt tomt før jeg lader det igjen da, men det er en annen sak. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 9. januar 2003 #12 Del Skrevet 9. januar 2003 Nokia 6510 er en telefon med forbausende lite feil.....Denne har plass til 150 sms, 50 bildebeskjeder (eller en kombinasjon av disse), lang batterikapasitet og god lagringskapasitet i telefonminnet..... Finnes nå på "salg" hos enkelte Telenor forhandlere. (2299,- med Ring Kontant). Nokia 3510 har det samme som 6510 når det gjelder sms og lagring, mangler radio...hehe...men har polyfoniske ringelyder. På "salg" med Ring Kontant til kr 1299,- Misty - mobilguru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. januar 2003 #13 Del Skrevet 9. januar 2003 ER det slik at dere som har prøvd batterie fra clas olson, anbefaler dette? HVis så, da går jeg innom i morgen og kjøper meg et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2003 #14 Del Skrevet 9. januar 2003 Gjør det du. Jeg er hvertfall ikke misfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 9. januar 2003 #15 Del Skrevet 9. januar 2003 Nå har det jo vært et par saker i nyhetene om at man bør bruke orginalbatterier til sine mobiltelefoner, da det er en viss fare for eksplosjon når det kommer til uorginale batterier.........Bare sånn på sidelinjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. januar 2003 #16 Del Skrevet 9. januar 2003 Nå har det jo vært et par saker i nyhetene om at man bør bruke orginalbatterier til sine mobiltelefoner, da det er en viss fare for eksplosjon når det kommer til uorginale batterier.........Bare sånn på sidelinjen. Ups - da tør jeg ikke.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2003 #17 Del Skrevet 9. januar 2003 hehe, jaja. Det har ikke eksplodert her enda hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2003 #18 Del Skrevet 9. januar 2003 jeg kjøpte selv 7210 for en stund tilbake, og er dødsfornøyd...den er noe dyr, men d er radio på den , du kan tabilder med den, den har fargedisplay, osv. kjempe tøff, liten og kul.... jeg betalte 3500 for den, da med nettcom talk. samboeren min kjøpte den samme men da til 5000, uten noe abono. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. januar 2003 #19 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg kjøpte på Clas Care, og etterpå kjøpte alle i familien og venner med 3310 også! De er lette og gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. januar 2003 #20 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg kjøpte på Clas Care, og etterpå kjøpte alle i familien og venner med 3310 også! De er lette og gode! Ok, kanskje jeg skal stole på deg å gå innom der i dag å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå