Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilsvarer en 34f på ebay 75 f i Norge? Opererer de med engelske eller amerikanske størrelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ebay er jo ikke akkurat én butikk..

Spør selgeren.

Skrevet
Tilsvarer en 34f på ebay 75 f i Norge? Opererer de med engelske eller amerikanske størrelser?

Det spørs vel om det er engelsk eller amerikansk ebay.

Jeg kjøper bh'er på engelsk ebay, da stemmer det.

Skrevet

Er det forskjell på engelsk og amerikansk ebay også?

Første gang jeg tester i dag skjønner dere.... :sjenert:

Skrevet

Å!

Tusen takk!

Jeg lurer på om den selgeren jeg har lagt inn bud hos nå er i storbritannia siden det er billigst sending innen storbritannia. Da må vel størrelsen være riktig?

Skrevet

hmmm, det er iallefall jeg som har høyeste bud på samme produkt når jeg fant det inne på den engelske siden. Men jeg ser at porto er halvparten på den engelske i forhold til den amerikanske :forvirret:

Blir forvirra jeg...

Skrevet
Å!

Tusen takk!

Jeg lurer på om den selgeren jeg har lagt inn bud hos nå er i storbritannia siden det er billigst sending innen storbritannia. Da må vel størrelsen være riktig?

Det må du nesten spørre selgeren om da det kan variere alt etter hvor selgeren er, hvor varen kommer fra osv. Ebay har selgere fra hele verden, derfor er det vanskelig å gi noe standard svar på dette.

hmmm, det er iallefall jeg som har høyeste bud på samme produkt når jeg fant det inne på den engelske siden. Men jeg ser at porto er halvparten på den engelske i forhold til den amerikanske :forvirret:

Blir forvirra jeg...

Det er opp til hver enkelt selger å sette den portoen han eller hun vil. Porto kommer ofte an på sendemåte, hvor mye selger skal ha i handling fees osv. Det lønner seg derfor alltid å forsikre seg om portoen før man byr slik at man slipper ubehagelige overraskelser. Bl.a. kom jeg over en selger som skulle ha 45 USD for å sende en tube Crest tannkrem fra USA til Norge...

Skrevet (endret)

hmm

men hvorfor har selgeren registrert forskjellig porto på amerikansk og engelsk side? er det "av eget valg" det også?

edit:

Må bare nevne at det var oppgitt egen pris for levering i storbritannia og resten av verden begge steder

Endret av Vampyra
Skrevet
hmm

men hvorfor har selgeren registrert forskjellig porto på amerikansk og engelsk side? er det "av eget valg" det også?

edit:

Må bare nevne at det var oppgitt egen pris for levering i storbritannia og resten av verden begge steder

Den ene prisen er ikke i USD og den andre i GBP da?

Skrevet
Å!

Tusen takk!

Det høres logisk ut. Viktig spørsmål: Hvilken valuta er prisen i?

Skrevet

porto var oppgitt i gbp, men pris var oppgitt i både gbp og dollar, men jeg mener hovedprisen var gbp.

Vel jeg tapte budrunden likevel, men kjekt å vite til neste gang!

Skrevet
porto var oppgitt i gbp, men pris var oppgitt i både gbp og dollar, men jeg mener hovedprisen var gbp.

Vel jeg tapte budrunden likevel, men kjekt å vite til neste gang!

Hvis GBP var hovedprisen, og prisen også var oppgitt i dollar, tror jeg at varen var engelsk, men at du kom inn på den via amerikansk ebay.

Jeg går inn via engelsk, og får ofte prisene oversatt til GBP. Men det står også hvor selgeren befinner seg i beskrivelsen, så du kan bare se der.

Hvis du er ute etter en BH av LaLina typen (Freya f.eks.), er de billigere i England enn i USA.

Skrevet

*Ja det er Freya jeg er ute etter!

Takk for all hjelp alle sammen! Da skal jeg se om jeg finner meg en ny bh snart :)

Skrevet

Nå har jeg bestilt en bh fra linken du gav meg allium! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...