Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest EvilAngel
Skrevet

Heyyy everi båddi :D

I hvilke kjedebutikker kan man finne oversizeplagg og hva er best å kombinere klærne med? Vil tro at en oversized genser ikke passer sammen med en oversized bukse, for å si det sånn. Synes stilen kan være kul, men føler på meg at den lett kan feiltolkes og se veldig uformelig ut. Derfor trenger jeg hjelp!

Dette mener jeg da:

Bra!

Ikke fullt så bra

Flott om noen nevner noe annet enn HM, der har jeg vært og det var ikke helt "meg". (Schvære bestemorskjoler og kjorter i ekle farger/materialer blir faktisk litt sært selv om det er mote :forvirret: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bor i Oslo så besøk Indiska, de har mange flagrende topper. Fungerer fint som oversize.

Når det gjelder bukser..så synes jeg 98% ikke kler oversized bukser. Man skal være tyyyyynnn for å kle det.

Gjest EvilAngel
Skrevet (endret)

Har vært innom indiska innimellom, men synes utvalget/kvaliteten er så som så  :tristbla: .

Enig i det siste!

Endret av EvilAngel
Skrevet

er ikke enig med TS. synes oversized bukser & topp kan være fint, men det må jo selvfølgelig være klær i de rette stoffene... ikke tykke vinterklær, men som florlette sommerklær er det veldig fint. Dessuten, sowy to say, så synes jeg det siste bildet var myye finere. Den boleroen vil jeg ikke kalt oversized, men noe med flagrearmer.

CFW er nettopp avsluttet....

Munthe plus Simonsen

Skrevet
er Dessuten, sowy to say, så synes jeg det siste bildet var myye finere. Den boleroen vil jeg ikke kalt oversized, men noe med flagrearmer.

Må signere denne. Helt klart.

Gjest EvilAngel
Skrevet
er ikke enig med TS. synes oversized bukser & topp kan være fint, men det må jo selvfølgelig være klær i de rette stoffene... ikke tykke vinterklær, men som florlette sommerklær er det veldig fint. Dessuten, sowy to say, så synes jeg det siste bildet var myye finere. Den boleroen vil jeg ikke kalt oversized, men noe med flagrearmer.

CFW er nettopp avsluttet....

Munthe plus Simonsen

okai, da får vi være uenige da ;)

Noen flere forslag til hva som kan se bra ut/ikke bra ut?

Skrevet

Drainpipes og oversiza gensere/topper er vel en schläger for sesongen. Jeg synes det ser bra ut med åtti-talls-topper som henger nedover overkroppen og rynker seg fint over hoftene. (Dersom man er tynn, vel og merke...) De har et bra utvalg av slike klær på H&M for tida, synes jeg.

Det første plagget du linka til ville jeg forresten ikke putta i oversize-kategorien, så det er meget mulig vi har litt forskjellig syn på hva som funker og ikke!

Skrevet
Dessuten, sowy to say, så synes jeg det siste bildet var myye finere. Den boleroen vil jeg ikke kalt oversized, men noe med flagrearmer.

Også enig!! :)

Skrevet

Hei, jeg så noen fine oversized tskjorter/tunikaer/minikjoler på lindex her om dagen, i forskjellige mørke farger (svart grå osv), ser for meg at de hadde vært fine til feks. drainpipe jeans i litt 80's stil

:pirat::pirat::pirat:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...