Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

humlesnurr er ikke død...

for jeg har funnet mye i den siste boka som gjør at jeg tror det...

nemlig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok meg litt tid å forstå hvem denne Humlesnurr var :)

Men, jeg har lest et intervju med forfatteren hvor hun sier at Dumbledore ikke kommer tilbake.

Gjest Ninakanin
Skrevet

jeg kommer aldri til å tro at han dør, jeg driter i hva boka sier, hva som skjer i den neste boka eller hva forfatteren sier :sur:

dumbledore LEVER!! :sinna:

Skrevet

Samme her, jeg får meg bare ikke til å tro at han er død. Det være noe mer der. :Nikke:

Skrevet

jeg tror nemlig det er slur...

1. vi får vite hvem som røpte spådommen til voldemort

2. når harry og humlesnurr er i grotten, sier humlesnurr hele tiden "det er min feil"

3. det blir ofte snakket om polyiksyr i bok 6

altså, humlesnurr og slur har "byttet", så det er slur som er med harry hele tiden i grotten, og ofrer seg for det gode...

Gjest Ninakanin
Skrevet
jeg tror nemlig det er slur...

1. vi får vite hvem som røpte spådommen til voldemort

2. når harry og humlesnurr er i grotten, sier humlesnurr hele tiden "det er min feil"

3. det blir ofte snakket om polyiksyr i bok 6

altså, humlesnurr og slur har "byttet", så det er slur som er med harry hele tiden i grotten, og ofrer seg for det gode...

:overrasket::overrasket::overrasket:

JEG ELSKER DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
:overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

JEG ELSKER DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEG OG!

Tenkte på at det måtte være noe vi ikke helt fikk vite her, men du var smartere enn meg jo!

Åh herremindag som jeg gleder meg til sisteboka. Og gruer meg... Vil ikke at det skal være over :grine: Og hvis Harry dør blir jeg :sinna:

Skrevet (endret)

Nå var det vel ikke i grotta han ble drept?

Eller var det?

Fortell mer om hva som har ført deg til denne konklusjonen da, Trådstarter!

Dette var spennende.

Endret av Firefox
Skrevet

Men....var ikke duellen mellom slur og harry ute etter at humlesnurr var død da? slur kan vel ikke være død da?

Skrevet
Men....var ikke duellen mellom slur og harry ute etter at humlesnurr var død da? slur kan vel ikke være død da?

Men mindre Slur "er" Humlesnurr og Humlesnurr "er" Slur...

Jeg sliter litt med å godta at fønikser oppfører seg som Humlesnurr sin gjorde når en fiende dør...

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg sliter litt med å godta at fønikser oppfører seg som Humlesnurr sin gjorde når en fiende dør...

fortell! husker ikke hva føniksen gjorde?!

Skrevet

Han sang og sørget, og borte vekk vart den

Skrevet

Han brente seg på graven om jeg ikke husker feil

Skrevet

men her er det jo ikke en fiende som er død...

hvis slur har ofret seg for det gode, er han en venn...

"slur" som løper sammen med malfang etter "humlesnurr" dør, vil jo da være humlesnurr "påvirket" av polyiksyr... og den døde "humlesnurr" er egentlig slur ( polyksir kan jo for alt vi vit etter at man er død)...

"slur"/ humlesnurr må jo fortsette å "kjempe" mot harry, for at ikke voldemort skal få mistanke om at de har "byttet"....

skal finne fram boken min i morgen, der jeg har notert meg hvordan jeg kom fram til dette...

ja jeg er en HP nerd, noterer meg ting i boka som om det skulle være en mattebok...

Skrevet

Spennende tanker, HP-nerden (Det er et mer personlig nick enn "gjest")

Gjest HP-nerdinnen
Skrevet
Spennende tanker, HP-nerden (Det er et mer personlig nick enn "gjest")

HP-nerdinnen passet bedre...

men da kommer jeg tilbake med alle tankene mine i morgen, når jeg får gått gjennom notatene mine...

Skrevet

Hva heter Slur på engelsk?

Har bare lest bøkene på engelsk, og har gullfiskhukommelse, så jeg skjønner ikke hvem dere snakker om :sjenert:

Skrevet

Hmm...har nettopp lest boka. Går ut fra at Slur er Snape? Det er en ting jeg ikke liker med Harry Potter-bøkene - de skal på død og liv forandre alle navnene....

Interessant teori det der, men jeg tror ikke det er sant. Jeg tror Dumbledore er død... selv om jeg kan si at jeg håper du har rett!!!

Gjest HP-nerdinnen
Skrevet

Har bare lest bøkene på engelsk, og har gullfiskhukommelse, så jeg skjønner ikke hvem dere snakker om  :sjenert:

er ikke det snape, da???

Skrevet

Har bare lest bøkene på engelsk, og har gullfiskhukommelse, så jeg skjønner ikke hvem dere snakker om  :sjenert:

Jeg har også lest de på engelsk, og jeg tror det er professor Snape det er snakk om når de sier Slur..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...